Cílem bakalářská práce je popsat vybraný mikroregion se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu a vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb. Sdružení pohraničních obcí a měst okresu Jindřichův Hradec se nachází v Jihočeském kraji, a to v jeho jihovýchodní části v blízkosti hranic s Rakouskem. Mikroregion má 21 členských obcí na rozsáhlém území.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor thesis is to describe the successful micro-focusing on the area of commercial services, to carry out situational analysis to define the assumptions and development of the field of commercial services. Association of the border villages and towns Jindrichuv Hradec district is situated in South Bohemia, in the southeastern part near the border with Austria. Micro has 21 members of municipalities over vast areas.
Cílem bakalářská práce je popsat vybraný mikroregion se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu a vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb. Sdružení pohraničních obcí a měst okresu Jindřichův Hradec se nachází v Jihočeském kraji, a to v jeho jihovýchodní části v blízkosti hranic s Rakouskem. Mikroregion má 21 členských obcí na rozsáhlém území.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor thesis is to describe the successful micro-focusing on the area of commercial services, to carry out situational analysis to define the assumptions and development of the field of commercial services. Association of the border villages and towns Jindrichuv Hradec district is situated in South Bohemia, in the southeastern part near the border with Austria. Micro has 21 members of municipalities over vast areas.
Cíl práce:\\
Popsat vybraný svazek obcí se zaměřením na danou oblast komerčních služeb. Provést situační analýzu. Vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb. Práce je zahrnuta do řešení výzkumného záměru ZF JU MSM 600766 5806.\\
Metodický postup:\\
Studium teoretických východisek
Sběr dat v terénu - dotazování
Sestavení profilu vybraného sdružení města a obcí
Situační analýza vybraného sdružení města a obcí
Vymezení předpokladů rozvoje dané oblasti komerčních služeb
\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Vlastní výzkum a jeho vyhodnocení. 5. Situační analýza. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Popsat vybraný svazek obcí se zaměřením na danou oblast komerčních služeb. Provést situační analýzu. Vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb. Práce je zahrnuta do řešení výzkumného záměru ZF JU MSM 600766 5806.\\
Metodický postup:\\
Studium teoretických východisek
Sběr dat v terénu - dotazování
Sestavení profilu vybraného sdružení města a obcí
Situační analýza vybraného sdružení města a obcí
Vymezení předpokladů rozvoje dané oblasti komerčních služeb
\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Vlastní výzkum a jeho vyhodnocení. 5. Situační analýza. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Čepelka, O. a kol.: Místní partnerství a rozvoj venkova (příprava na inicicativu LEADER). Liberec: Omega, 2004.\\
Hesková, M. a kol.: Kooperace II. Praha: Profess Consulting, 2006.\\
Horner, S., Swarbrooke, J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003.\\
Palatková, M.: Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 2006.\\
Vlk, J. a kol.: Metodická příručka pro zpracování strategických rozvojových dokumentů mikroregionů. Brno: Ústav územního rozvoje, 2004.\\
Vojtko, V.: Marketingový výzkum v kognitivních mapách. Zeleneč: Profess Consulting, 2008.
Seznam doporučené literatury
Čepelka, O. a kol.: Místní partnerství a rozvoj venkova (příprava na inicicativu LEADER). Liberec: Omega, 2004.\\
Hesková, M. a kol.: Kooperace II. Praha: Profess Consulting, 2006.\\
Horner, S., Swarbrooke, J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003.\\
Palatková, M.: Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 2006.\\
Vlk, J. a kol.: Metodická příručka pro zpracování strategických rozvojových dokumentů mikroregionů. Brno: Ústav územního rozvoje, 2004.\\
Vojtko, V.: Marketingový výzkum v kognitivních mapách. Zeleneč: Profess Consulting, 2008.