Popis a analýza vztahů v rámci obchodního servisu holdingu Schwan Cosmetics. Vztahy v rámci oddělení obchodního servisu, kde jsou ve styku obchodní oddělení německé mateřské společnosti Schwan cosmetics s oddělením v České republice. Jejich popis, vývoj a možné problémy. Vysvětlení kulturních standardů, rozdílností a situací, v nichž může dojít ke konfliktům.
Anotace v angličtině
Analysis of relatioships between Czech and German bussinees units in holding company Schwan Cosmetics. Especially bussiness relationships between customer supply department in Czech republic and sale department in Germany. Description of relationship, its progress and problems, culture standards, differences and situations, where we can find conflicts.
Klíčová slova
interkulturní vztahy, obchodní vztahy, komunikace
Klíčová slova v angličtině
foreign human relationship, bussiness relationship, communication
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Popis a analýza vztahů v rámci obchodního servisu holdingu Schwan Cosmetics. Vztahy v rámci oddělení obchodního servisu, kde jsou ve styku obchodní oddělení německé mateřské společnosti Schwan cosmetics s oddělením v České republice. Jejich popis, vývoj a možné problémy. Vysvětlení kulturních standardů, rozdílností a situací, v nichž může dojít ke konfliktům.
Anotace v angličtině
Analysis of relatioships between Czech and German bussinees units in holding company Schwan Cosmetics. Especially bussiness relationships between customer supply department in Czech republic and sale department in Germany. Description of relationship, its progress and problems, culture standards, differences and situations, where we can find conflicts.
Klíčová slova
interkulturní vztahy, obchodní vztahy, komunikace
Klíčová slova v angličtině
foreign human relationship, bussiness relationship, communication
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Analýza existujících kulturních rozdílů v oddělení obchodního servisu holdingu. Provedení komparace komunikace českých a německých pracovních pozic. Návrh opatření pro zvýšení účinnosti komunikace ve firmě.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury
Situační analýza
Průzkum mezi zaměstnanci obchodního servisu
Závěry a doporučení
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Závěr. 6. Použitá literatura. 7. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Analýza existujících kulturních rozdílů v oddělení obchodního servisu holdingu. Provedení komparace komunikace českých a německých pracovních pozic. Návrh opatření pro zvýšení účinnosti komunikace ve firmě.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury
Situační analýza
Průzkum mezi zaměstnanci obchodního servisu
Závěry a doporučení
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Závěr. 6. Použitá literatura. 7. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Dědina, J., Odcházel, J.: Management a moderní organizování firmy. Praha: Grada Publishing, 2007.\\
Disman, M.: Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum, 2005.\\
Nový, I., Schroll - Machl, S.: Spolupráce přes hranice kultur. Praha: Management Press, 2005.\\
Nový, I., Schroll - Machl, S.: Interkulturní komunikace v řízení a podnikání. Praha: Management Press, 1999.\\
Nový, I., Schroll - Machl, S.: Interkulturní komunikace v řízení a podnikání: česko-německá. Praha: Management Press 2007.\\
Průcha, J.: Interkulturní psychologie. Praha: Portál 2007.
Seznam doporučené literatury
Dědina, J., Odcházel, J.: Management a moderní organizování firmy. Praha: Grada Publishing, 2007.\\
Disman, M.: Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum, 2005.\\
Nový, I., Schroll - Machl, S.: Spolupráce přes hranice kultur. Praha: Management Press, 2005.\\
Nový, I., Schroll - Machl, S.: Interkulturní komunikace v řízení a podnikání. Praha: Management Press, 1999.\\
Nový, I., Schroll - Machl, S.: Interkulturní komunikace v řízení a podnikání: česko-německá. Praha: Management Press 2007.\\
Průcha, J.: Interkulturní psychologie. Praha: Portál 2007.