Cíl práce:
Výzkum zaměřený na zajištění povědomí respondentů o jejich právech v oblasti ochrany spotřebitele. Návrh pro zlepšení ochrany spotřebitele.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Provedení terénního výzkumu
Zhodnocení výzkumu z hlediska ochrany spotřebitele
Závěr a interpretace výsledků
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Vlastní práce. 5. Závěr. 6. Seznam literatury. 7. Přílohy. 8. Resumé.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Výzkum zaměřený na zajištění povědomí respondentů o jejich právech v oblasti ochrany spotřebitele. Návrh pro zlepšení ochrany spotřebitele.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Provedení terénního výzkumu
Zhodnocení výzkumu z hlediska ochrany spotřebitele
Závěr a interpretace výsledků
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Vlastní práce. 5. Závěr. 6. Seznam literatury. 7. Přílohy. 8. Resumé.
Seznam doporučené literatury
Horová, O. Ochrana spotřebitele. Praha: VŠE FPH. 2002.
Hulva, T. Ochrana spotřebitele. Praha: ASPI Publishing. 2005.
Kotler, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. 2001.
Pražská, L., Jindra, J. a kol. Obchodní podnikání: Retail Management. Praha: Management Press. 2002.
Přibová, M. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing. 1996 Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně potřebitele
Seznam doporučené literatury
Horová, O. Ochrana spotřebitele. Praha: VŠE FPH. 2002.
Hulva, T. Ochrana spotřebitele. Praha: ASPI Publishing. 2005.
Kotler, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. 2001.
Pražská, L., Jindra, J. a kol. Obchodní podnikání: Retail Management. Praha: Management Press. 2002.
Přibová, M. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing. 1996 Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně potřebitele