Cílem této diplomové práce bylo porovnat vnímání značky Oberbank AG ze strany veřejnosti a zaměstnanců společnosti a na základě analyzování a porovnání vnímání dané značky vypracovat návrh změny v její komunikaci.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis was to compare the way the Oberbank AG trademark is perceived by the public and by the employees of the company and, using the analysis and comparison of the perception, to suggest a possible change in the company?s way of communication.
Klíčová slova
značka, vnímání značky, marketingová komunikace, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
trademark, preception of trademark, marketing comunication, marketing research
Rozsah průvodní práce
80 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce bylo porovnat vnímání značky Oberbank AG ze strany veřejnosti a zaměstnanců společnosti a na základě analyzování a porovnání vnímání dané značky vypracovat návrh změny v její komunikaci.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis was to compare the way the Oberbank AG trademark is perceived by the public and by the employees of the company and, using the analysis and comparison of the perception, to suggest a possible change in the company?s way of communication.
Klíčová slova
značka, vnímání značky, marketingová komunikace, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
trademark, preception of trademark, marketing comunication, marketing research
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je na základě analyzování a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr primárních dat - dotazníkové šetření, řízený rozhovor
Analýza a hodnocení
Návrhy změn a doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je na základě analyzování a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr primárních dat - dotazníkové šetření, řízený rozhovor
Analýza a hodnocení
Návrhy změn a doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Analýza. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Aaker, D. A. Brand building: budování obchodní značky. Brno: Computer Press, 2003.
Haigh, D. Oceňování značky a jeho význam. Praha: Management Press, 2002.
Chernatony, L. de Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009.
Keller, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kotler, P., Keller, K. L. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007.
Plessis, E. du Jak zákazník vnímá značku. Brno: Computer Press, 2011.
Seznam doporučené literatury
Aaker, D. A. Brand building: budování obchodní značky. Brno: Computer Press, 2003.
Haigh, D. Oceňování značky a jeho význam. Praha: Management Press, 2002.
Chernatony, L. de Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009.
Keller, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kotler, P., Keller, K. L. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007.
Plessis, E. du Jak zákazník vnímá značku. Brno: Computer Press, 2011.