Tato práce se zabývá vývojem modulu na základě analýzy aplikací podobného
charakteru v LMS Moodle 2. Nejprve se věnuje rozboru tří různých
dotazníkových aplikací a následně jsou klady a zápory těchto aplikací uvedeny
v přehledové tabulce. Na základě této analýzy vznikl nový modul Dotazník,
kterým se zabývá praktická část, kde se nalézá také jeho dokumentace.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the development of the new questionnaire module that
should remove the deficiencies of the current solution and to introduce new
functions. In the first part are described the current and suggested solutions of
the modules together with their advantages and disadvantages of both
solutions. In the second part are introduced the features of the new
questionnaire module.
Klíčová slova
Moodle, modul, dotazník
Klíčová slova v angličtině
Moodle, module, questionnaire
Rozsah průvodní práce
55
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá vývojem modulu na základě analýzy aplikací podobného
charakteru v LMS Moodle 2. Nejprve se věnuje rozboru tří různých
dotazníkových aplikací a následně jsou klady a zápory těchto aplikací uvedeny
v přehledové tabulce. Na základě této analýzy vznikl nový modul Dotazník,
kterým se zabývá praktická část, kde se nalézá také jeho dokumentace.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the development of the new questionnaire module that
should remove the deficiencies of the current solution and to introduce new
functions. In the first part are described the current and suggested solutions of
the modules together with their advantages and disadvantages of both
solutions. In the second part are introduced the features of the new
questionnaire module.
Klíčová slova
Moodle, modul, dotazník
Klíčová slova v angličtině
Moodle, module, questionnaire
Zásady pro vypracování
Student provede analýzu dosavadních možností dotazníkových modulů pro LMS Moodle. Tato analýza bude obsahovat klady i zápory analyzovaných řešení, které budou uvedeny v přehledové tabulce. Na základě této analýzy bude proveden procesní návrh nového modulu, který se bude snažit odstraňovat problematické části dosavadních řešení.
Druhou částí práce bude praktická realizace testového modulu, která bude vycházet z uvedené teoretické analýzy a návrhu. Nutnou technologií pro realizaci nového modulu je kombinace PHP a MySQL, na které je postaven také LMS Moodle.
Zásady pro vypracování
Student provede analýzu dosavadních možností dotazníkových modulů pro LMS Moodle. Tato analýza bude obsahovat klady i zápory analyzovaných řešení, které budou uvedeny v přehledové tabulce. Na základě této analýzy bude proveden procesní návrh nového modulu, který se bude snažit odstraňovat problematické části dosavadních řešení.
Druhou částí práce bude praktická realizace testového modulu, která bude vycházet z uvedené teoretické analýzy a návrhu. Nutnou technologií pro realizaci nového modulu je kombinace PHP a MySQL, na které je postaven také LMS Moodle.
Seznam doporučené literatury
Anna VÁŇOVÁ. Moodle v síti. Brno: Tribun EU, 2008. ISBN 978-807-3994-471.
ALEX BÜCHNER. Moodle 2 Administration. England: Moodle.org, 2011. ISBN 1849516049.
RICE, William. Moodle 2.0 e-learning course development: a complete guide to successful learning using moodle. Birmingham, U.K: Packt Publishing Limited. ISBN 18-495-1526-3.
Seznam doporučené literatury
Anna VÁŇOVÁ. Moodle v síti. Brno: Tribun EU, 2008. ISBN 978-807-3994-471.
ALEX BÜCHNER. Moodle 2 Administration. England: Moodle.org, 2011. ISBN 1849516049.
RICE, William. Moodle 2.0 e-learning course development: a complete guide to successful learning using moodle. Birmingham, U.K: Packt Publishing Limited. ISBN 18-495-1526-3.