Cílem bakalářské práce je pojednat o České centrále cestovního ruchu a jejích aktivitách v oblasti Latinské Ameriky. Nejprve je centrála obecně představena, je popsán její vznik, statut, cíl a hlavní úkoly. Současně je vysvětlena organizační struktura, hospodaření a marketingové aktivity, které vychází z popsaných koncepčních a strategických dokumentů. Následující část práce je věnována činnosti, kterou centrála vyvíjí směrem k Latinské Americe a v jejích hispanofonních a lusofonních zemích. Je podán podrobný přehled těchto aktivit a je posouzeno místo, které náleží danému geografickému prostoru v rámci aktivit centrály. Na závěr je zhodnocen význam a možný přínos těchto aktivit pro vzájemné vztahy v oblasti cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to deal with the organization called Czech Tourism Authority - CzechTourism and its activities in the countries of Latin America. The first part presents the CzechTourism, it describes its origin, status, target and major tasks. Simultaneously, organizational structure, economic activities are explained, focusing on marketing activities based on the described conceptual and strategic documents. The following part is devoted to activities which the CzechTourism agency develops toward Latin America and in its Hispanic and Lusophone countries. The detailed overview of the activities that are mainly carried out by the foreign CzechTourism representative agency in Mexico is given next. All activities are used by CzechTourism for promoting Czech Republic, as an attractive destination for travelling in this region. The thesis also includes the assessment of market which is represented by given geographic area. Finally, the thesis evaluates the importance and potential benefits of these activities for their mutual relations in tourism.
Klíčová slova
CzechTourism, Latinská Amerika, cestovní ruch, řízení destinace, Zahraniční zastoupení v Mexiku s působností pro Latinskou Ameriku
Klíčová slova v angličtině
CzechTourism, Latin America, tourism, destination management, CzechTourism representative agency in Mexico
Rozsah průvodní práce
71 s.(129 315 znaků bez mezer)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je pojednat o České centrále cestovního ruchu a jejích aktivitách v oblasti Latinské Ameriky. Nejprve je centrála obecně představena, je popsán její vznik, statut, cíl a hlavní úkoly. Současně je vysvětlena organizační struktura, hospodaření a marketingové aktivity, které vychází z popsaných koncepčních a strategických dokumentů. Následující část práce je věnována činnosti, kterou centrála vyvíjí směrem k Latinské Americe a v jejích hispanofonních a lusofonních zemích. Je podán podrobný přehled těchto aktivit a je posouzeno místo, které náleží danému geografickému prostoru v rámci aktivit centrály. Na závěr je zhodnocen význam a možný přínos těchto aktivit pro vzájemné vztahy v oblasti cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to deal with the organization called Czech Tourism Authority - CzechTourism and its activities in the countries of Latin America. The first part presents the CzechTourism, it describes its origin, status, target and major tasks. Simultaneously, organizational structure, economic activities are explained, focusing on marketing activities based on the described conceptual and strategic documents. The following part is devoted to activities which the CzechTourism agency develops toward Latin America and in its Hispanic and Lusophone countries. The detailed overview of the activities that are mainly carried out by the foreign CzechTourism representative agency in Mexico is given next. All activities are used by CzechTourism for promoting Czech Republic, as an attractive destination for travelling in this region. The thesis also includes the assessment of market which is represented by given geographic area. Finally, the thesis evaluates the importance and potential benefits of these activities for their mutual relations in tourism.
Klíčová slova
CzechTourism, Latinská Amerika, cestovní ruch, řízení destinace, Zahraniční zastoupení v Mexiku s působností pro Latinskou Ameriku
Klíčová slova v angličtině
CzechTourism, Latin America, tourism, destination management, CzechTourism representative agency in Mexico
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je pojednat o České centrále cestovního ruchu a jejích aktivitách v oblasti Latinské Ameriky. Bude třeba centrálu nejprve obecně představit, tj. popsat její vznik, statut, poslání, strukturu, vztahy s dalšími subjekty na národní i mezinárodní úrovni. Následující část práce bude věnována činnosti, kterou centrála vyvíjí směrem k Latinské Americe a v jejích hispanofonních a lusofonních zemích. Autorka se pokusí podat co nejúplnější přehled těchto aktivit a posoudit místo, které náleží danému geografickému prostoru v rámci aktivit centrály - pro tuto fázi práce bude zapotřebí osobní kontakt s CzechTourism. Na závěr se pokusí zhodnotit význam a možný přínos těchto aktivit pro vzájemné vztahy v oblasti turistického ruchu.\\
Práce bude psána česky. Součástí práce bude rozsáhlejší španělsky psané resumé.\\
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je pojednat o České centrále cestovního ruchu a jejích aktivitách v oblasti Latinské Ameriky. Bude třeba centrálu nejprve obecně představit, tj. popsat její vznik, statut, poslání, strukturu, vztahy s dalšími subjekty na národní i mezinárodní úrovni. Následující část práce bude věnována činnosti, kterou centrála vyvíjí směrem k Latinské Americe a v jejích hispanofonních a lusofonních zemích. Autorka se pokusí podat co nejúplnější přehled těchto aktivit a posoudit místo, které náleží danému geografickému prostoru v rámci aktivit centrály - pro tuto fázi práce bude zapotřebí osobní kontakt s CzechTourism. Na závěr se pokusí zhodnotit význam a možný přínos těchto aktivit pro vzájemné vztahy v oblasti turistického ruchu.\\
Práce bude psána česky. Součástí práce bude rozsáhlejší španělsky psané resumé.\\
Seznam doporučené literatury
Eva Francová, Cestovní ruch, Olomouc, Univerzita Palackého, 2003.\\
Jarmila Indrová a kol., Cestovní ruch, Praha, Oeconomica, 2007.\\
stránky Českého statistického úřadu (http://www.czso.cz)\\
stránky Ministerstva pro místní rozvoj (http://www.mmr.cz/)\\
stránky České centrály cestovního ruchu (http://www.czechtourism.cz/)\\
Seznam doporučené literatury
Eva Francová, Cestovní ruch, Olomouc, Univerzita Palackého, 2003.\\
Jarmila Indrová a kol., Cestovní ruch, Praha, Oeconomica, 2007.\\
stránky Českého statistického úřadu (http://www.czso.cz)\\
stránky Ministerstva pro místní rozvoj (http://www.mmr.cz/)\\
stránky České centrály cestovního ruchu (http://www.czechtourism.cz/)\\