Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout možnosti dalšího rozvoje produktu podniku EA hotelový resort SEN v Senohrabech, sídlícího nedaleko Prahy, na základě průzkumu současné nabídky podniku a následného srovnání s produkty ostatních ubytovacích zařízení v dané oblasti. Úvodní část je zaměřena na vymezení pojmů nutných k pochopení a lepší orientaci v dané práci. V praktické části bylo využito dotazníkové šetření, a také řízený rozhovor s ředitelem podniku. Na základě získaných informací a poznatků z tohoto šetření, a z průzkumu aktuálních trendů, bylo navrženo několik řešení.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis was to recommended opportunities for possibilities of the firm´s product EA resort hotel SEN, located near Prague. It is proposed on the basis of up to date research into offer of the company and afterwards by comparing with other competing accommodation facilities in the same area. The theoretical part is focused to on defining the conceptions needed for understanding and a better feeling of the work. In the practical part there was used questionnaire assessment, and interview with a general manager of the company. Based on obtained informations and knowledge from the survey and exploration of current trends it was suggested a few solutions.
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout možnosti dalšího rozvoje produktu podniku EA hotelový resort SEN v Senohrabech, sídlícího nedaleko Prahy, na základě průzkumu současné nabídky podniku a následného srovnání s produkty ostatních ubytovacích zařízení v dané oblasti. Úvodní část je zaměřena na vymezení pojmů nutných k pochopení a lepší orientaci v dané práci. V praktické části bylo využito dotazníkové šetření, a také řízený rozhovor s ředitelem podniku. Na základě získaných informací a poznatků z tohoto šetření, a z průzkumu aktuálních trendů, bylo navrženo několik řešení.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis was to recommended opportunities for possibilities of the firm´s product EA resort hotel SEN, located near Prague. It is proposed on the basis of up to date research into offer of the company and afterwards by comparing with other competing accommodation facilities in the same area. The theoretical part is focused to on defining the conceptions needed for understanding and a better feeling of the work. In the practical part there was used questionnaire assessment, and interview with a general manager of the company. Based on obtained informations and knowledge from the survey and exploration of current trends it was suggested a few solutions.
Cíl práce:
Průzkum současné nabídky produktu podniku EA Hotelový resort SEN, komparace s produkty ostatních ubytovacích zařízení ve vymezené oblasti. Doporučení možností dalšího rozvoje produktu zkoumaného zařízení na základě průzkumů aktuálních trendů, zákaznických potřeb, vyjádření managementu podniku a dalších zainteresovaných organizací.
Metodický postup:
Hloubkový přehled řešené problematiky na základě studia dostupné odborné literatury.
Specifikace objektu a subjektu zkoumání, cíle a metod řešení.
Analýza současného stupně rozvoje ubytovacích zařízení ve zkoumané oblasti.
Analýza služeb poskytovaných zkoumaným zařízením.
Syntéza výsledků a návrh na inovace stávajících a vytvoření nových produktů zkoumaného ubytovacího zařízení.
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární přehled řešené problematiky. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z realizovaných průzkumů. 5. Závěr. 6. Seznam literatury. 7. Přílohy. 8. Resumé.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Průzkum současné nabídky produktu podniku EA Hotelový resort SEN, komparace s produkty ostatních ubytovacích zařízení ve vymezené oblasti. Doporučení možností dalšího rozvoje produktu zkoumaného zařízení na základě průzkumů aktuálních trendů, zákaznických potřeb, vyjádření managementu podniku a dalších zainteresovaných organizací.
Metodický postup:
Hloubkový přehled řešené problematiky na základě studia dostupné odborné literatury.
Specifikace objektu a subjektu zkoumání, cíle a metod řešení.
Analýza současného stupně rozvoje ubytovacích zařízení ve zkoumané oblasti.
Analýza služeb poskytovaných zkoumaným zařízením.
Syntéza výsledků a návrh na inovace stávajících a vytvoření nových produktů zkoumaného ubytovacího zařízení.
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární přehled řešené problematiky. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z realizovaných průzkumů. 5. Závěr. 6. Seznam literatury. 7. Přílohy. 8. Resumé.
Seznam doporučené literatury
Beránek, J. (2004). Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: MAG Consulting.
Beránek, J. &, Kotek, P. (2003). \vRízení hotelového provozu. 3. vyd. Praha: Grada Publishing.
Gúčik, M. a kol. (2006). Cestovný ruch, hotelierstvo, pohostinstvo. Výkladový slovník. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo.
Horner, S. & Swarbrooke, J. (2003). Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: aplikovaný marketing služeb. Praha: Grada Publishing.
Hesková, M. a kol. (2011). Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. upravené vyd. Praha: Fortuna.
Orieška, J. (2010). Služby v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Idea servis.
Smetana, F. & Krátká, E. (2009). Podnikání v hotelnictví a gastronomii. Praha: Fortuna.
Veblen, T. (2005). The Theory of Business Enterprise. New York: Cosimo.
Goeldner, C. R. & Ritchie, J. R. B. (2009). Tourism: Principles, Practices, Philosophies. New York: Wiley.
Seznam doporučené literatury
Beránek, J. (2004). Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: MAG Consulting.
Beránek, J. &, Kotek, P. (2003). \vRízení hotelového provozu. 3. vyd. Praha: Grada Publishing.
Gúčik, M. a kol. (2006). Cestovný ruch, hotelierstvo, pohostinstvo. Výkladový slovník. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo.
Horner, S. & Swarbrooke, J. (2003). Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: aplikovaný marketing služeb. Praha: Grada Publishing.
Hesková, M. a kol. (2011). Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. upravené vyd. Praha: Fortuna.
Orieška, J. (2010). Služby v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Idea servis.
Smetana, F. & Krátká, E. (2009). Podnikání v hotelnictví a gastronomii. Praha: Fortuna.
Veblen, T. (2005). The Theory of Business Enterprise. New York: Cosimo.
Goeldner, C. R. & Ritchie, J. R. B. (2009). Tourism: Principles, Practices, Philosophies. New York: Wiley.