Název bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení změn. Teoretická část práce vychází z analýzy odborné literatury a vysvětlení základních pojmů, jako potřeba, přání, požadavek, marketing a maloobchodní jednotka. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka, konkrétně Flosman v Počátkách. Informace o maloobchodní jednotce byly sbírány prostřednictvím strukturovaného rozhovoru s vedoucími prodejny a prostřednictvím marketingového výzkumu. V závěru práce byly informace vyhodnoceny a došlo k navržení změn.
Anotace v angličtině
The title of bachelor work is Use of marketing in a chosen retail unit. The main objective of this bachelor thesis is evaluation of using marketing in a chosen retail unit and potential proposal of change. The theoretical part is based on the analysis of professional literature and investigates basic terminology, such as requirement, wish, needs, marketing and retail unit. In the practical part is analyzed chosen retail unit, specifically Flosman in Počátky. Information about this retail unit was collected through structured interviews with store managers and through marketing research. In conclusion, the information was evaluated and proposed changes.
Název bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení změn. Teoretická část práce vychází z analýzy odborné literatury a vysvětlení základních pojmů, jako potřeba, přání, požadavek, marketing a maloobchodní jednotka. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka, konkrétně Flosman v Počátkách. Informace o maloobchodní jednotce byly sbírány prostřednictvím strukturovaného rozhovoru s vedoucími prodejny a prostřednictvím marketingového výzkumu. V závěru práce byly informace vyhodnoceny a došlo k navržení změn.
Anotace v angličtině
The title of bachelor work is Use of marketing in a chosen retail unit. The main objective of this bachelor thesis is evaluation of using marketing in a chosen retail unit and potential proposal of change. The theoretical part is based on the analysis of professional literature and investigates basic terminology, such as requirement, wish, needs, marketing and retail unit. In the practical part is analyzed chosen retail unit, specifically Flosman in Počátky. Information about this retail unit was collected through structured interviews with store managers and through marketing research. In conclusion, the information was evaluated and proposed changes.
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení změny.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr informací
Zhodnocení stavu
Návrh na změny
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Charakteristika maloobchodní jednotky 5. Sběr informací 6. Vyhodnocení informací 7. Návrhy na změny 8. Závěr 9. Summary. 10. Seznam použité literatury 11. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení změny.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr informací
Zhodnocení stavu
Návrh na změny
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metody. 4. Charakteristika maloobchodní jednotky 5. Sběr informací 6. Vyhodnocení informací 7. Návrhy na změny 8. Závěr 9. Summary. 10. Seznam použité literatury 11. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Boučková, J. a kol. (2003). Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003.
Kotler, P. (2010). Principles of Marketing. Upper Saddle River: Pearson.
Kotler, P. (1998). Marketing management. Praha: Victoria Publishing.
McCarthy, E.J. & Perreault, W.D. (1995). Základy marketingu. Praha: Victoria Publishing.
Burstiner, I. (1994). Základy maloobchodního podnikání. Praha: Victoria Publishing.
Seznam doporučené literatury
Boučková, J. a kol. (2003). Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003.
Kotler, P. (2010). Principles of Marketing. Upper Saddle River: Pearson.
Kotler, P. (1998). Marketing management. Praha: Victoria Publishing.
McCarthy, E.J. & Perreault, W.D. (1995). Základy marketingu. Praha: Victoria Publishing.
Burstiner, I. (1994). Základy maloobchodního podnikání. Praha: Victoria Publishing.