Diplomová práce se zabývá analýzou podmínek, aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu města a regionu Tábor. Nedílná část práce spočívá také ve formulaci návrhů pro podporu propagace a návštěvnosti cestovního ruchu v destinaci. Analytická část práce je zaměřena na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí destinace, SWOT analýzu a analýzu řízení destinace. V závěrečné části práce je stanoven návrh nového destinačního marketingu města a regionu Tábor.
Anotace v angličtině
The thesis analyzes the conditions, the current supply and demand for tourism services in the town and region Tábor. An integral part of the thesis consists also in the formulation of examples of a good practice to support the promotion and the turnout of the destination. The analytical part focuses on the analysis of internal and external environment, the SWOT analysis and the analysis of destination management. A new destination marketing of the town and region Tábor is recommended in the final part.
Diplomová práce se zabývá analýzou podmínek, aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu města a regionu Tábor. Nedílná část práce spočívá také ve formulaci návrhů pro podporu propagace a návštěvnosti cestovního ruchu v destinaci. Analytická část práce je zaměřena na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí destinace, SWOT analýzu a analýzu řízení destinace. V závěrečné části práce je stanoven návrh nového destinačního marketingu města a regionu Tábor.
Anotace v angličtině
The thesis analyzes the conditions, the current supply and demand for tourism services in the town and region Tábor. An integral part of the thesis consists also in the formulation of examples of a good practice to support the promotion and the turnout of the destination. The analytical part focuses on the analysis of internal and external environment, the SWOT analysis and the analysis of destination management. A new destination marketing of the town and region Tábor is recommended in the final part.
Cíl práce:
Cílem práce bude zanalyzování podmínek, aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu ve zvoleném regionu, způsobům destinačního managementu vzhledem k moderním trendům v tomto odvětví a komparaci s obdobnými managementy v jiných lokalitách.
Metodika práce:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu podmínek vnějšího a vnitřního prostředí pro destinační management v Táboře. Autorka provede průzkum možných procesů destinačního managementu, analýzu aktuálního marketingu destinace a formuluje návrhy na zlepšení dle výstupů analýz na podporu propagace cestovního ruchu a zvýšení návštěvnosti. V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím terénního průzkumu a analýzy statistických údajů. Soubor návrhů bude doplněn příslušnou kvantitativní dokumentací.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce bude zanalyzování podmínek, aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu ve zvoleném regionu, způsobům destinačního managementu vzhledem k moderním trendům v tomto odvětví a komparaci s obdobnými managementy v jiných lokalitách.
Metodika práce:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu podmínek vnějšího a vnitřního prostředí pro destinační management v Táboře. Autorka provede průzkum možných procesů destinačního managementu, analýzu aktuálního marketingu destinace a formuluje návrhy na zlepšení dle výstupů analýz na podporu propagace cestovního ruchu a zvýšení návštěvnosti. V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím terénního průzkumu a analýzy statistických údajů. Soubor návrhů bude doplněn příslušnou kvantitativní dokumentací.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
1. Horner, S., Swarbrooke, J. (2003). Cestovní ruch, ubytování a stravování, využitívolného času. Praha: Grada Publishing, a.s.
2. Jakubíková, D. (2010). Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s.
4. Parmová, D. (2004). Řízení služeb: přednášky (1.vyd.). České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zemědělská fakulta.,
5. Parmová, D. (2003). Provoz služeb v cestovním ruchu. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta.
6. Rolínek, L., Bednářová, D., Krninská, R., Škodová Parmová, D., Řehoř, P., Pech, M., Štípek, V., Toušek, R. (2008). Procesní řízení. České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta.
7. Škodová Parmová, D. (2012). Konkurenceschopnost a služby pro podnikatele. Praha: Alfa nakladatelství.
Seznam doporučené literatury
1. Horner, S., Swarbrooke, J. (2003). Cestovní ruch, ubytování a stravování, využitívolného času. Praha: Grada Publishing, a.s.
2. Jakubíková, D. (2010). Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s.
4. Parmová, D. (2004). Řízení služeb: přednášky (1.vyd.). České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zemědělská fakulta.,
5. Parmová, D. (2003). Provoz služeb v cestovním ruchu. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta.
6. Rolínek, L., Bednářová, D., Krninská, R., Škodová Parmová, D., Řehoř, P., Pech, M., Štípek, V., Toušek, R. (2008). Procesní řízení. České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta.
7. Škodová Parmová, D. (2012). Konkurenceschopnost a služby pro podnikatele. Praha: Alfa nakladatelství.