Cílem mé práce je vytvořit sbírku příkladů, která bude tvořit užitečnou pomůcku pro učitele i žáky základních škol. Sbírka také může sloužit k doučování (slabších) žáků.
Je rozdělena na 4 hlavní části lineární rovnice, soustavy lineárních rovnic, mnohočleny a slovní úlohy. Tyto části obsahují stručný popis, řešené i neřešené příklady, bonusové úlohy a na konci každé kapitoly jsou zařazeny výsledky.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to write a collection of mathematics exercises which should make an important aid for grammar school teachers and pupils. This collection can serve as remedial education to (weaker) pupils.
The collection is dividend into four chapters the linear equations, system of linear equations, polynomials and word problems. These chapters contain a brief description, examples with solutions and unsolved examples, bonus tasks and results are at the end of these chapter.
Klíčová slova
-
Klíčová slova v angličtině
-
Rozsah průvodní práce
58 s. (7 586 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé práce je vytvořit sbírku příkladů, která bude tvořit užitečnou pomůcku pro učitele i žáky základních škol. Sbírka také může sloužit k doučování (slabších) žáků.
Je rozdělena na 4 hlavní části lineární rovnice, soustavy lineárních rovnic, mnohočleny a slovní úlohy. Tyto části obsahují stručný popis, řešené i neřešené příklady, bonusové úlohy a na konci každé kapitoly jsou zařazeny výsledky.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to write a collection of mathematics exercises which should make an important aid for grammar school teachers and pupils. This collection can serve as remedial education to (weaker) pupils.
The collection is dividend into four chapters the linear equations, system of linear equations, polynomials and word problems. These chapters contain a brief description, examples with solutions and unsolved examples, bonus tasks and results are at the end of these chapter.
Klíčová slova
-
Klíčová slova v angličtině
-
Zásady pro vypracování
Zásady pro vypracování:\\
- na téma rovnice, soustavy rovnic a mnohočleny bude sestavena sbírka řešených i neřešených úloh, které jsou obsahem učiva na druhém stupni ZŠ\\
- ve sbírce budou příklady roztříděny do kapitol podle obsahu \\
- příklady budou doplněny pravidly a poučkami\\
- práce si klade za cíl nejen zmapovat úlohy se zadaným obsahem, ale i utřídit je a zpracovat tak, aby mohla být pomůckou k procvičování.\\
Zásady pro vypracování
Zásady pro vypracování:\\
- na téma rovnice, soustavy rovnic a mnohočleny bude sestavena sbírka řešených i neřešených úloh, které jsou obsahem učiva na druhém stupni ZŠ\\
- ve sbírce budou příklady roztříděny do kapitol podle obsahu \\
- příklady budou doplněny pravidly a poučkami\\
- práce si klade za cíl nejen zmapovat úlohy se zadaným obsahem, ale i utřídit je a zpracovat tak, aby mohla být pomůckou k procvičování.\\
Seznam doporučené literatury
Učebnice matematiky pro základní školu\\
BĚLOUN. F., Sbírka úloh z matematiky pro základní školu. Praha: Prometheus, 2002.\\
HEJNÝ, Milan - KUŘINA, František. Dítě, škola a matematika. 2. vyd. Praha: Portál, s.r.o., 2009.\\
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání [online]. Dostupné na adrese: http://www.vuppraha.cz/soubory/RVPZV_2007-07.pdf\\
Seznam doporučené literatury
Učebnice matematiky pro základní školu\\
BĚLOUN. F., Sbírka úloh z matematiky pro základní školu. Praha: Prometheus, 2002.\\
HEJNÝ, Milan - KUŘINA, František. Dítě, škola a matematika. 2. vyd. Praha: Portál, s.r.o., 2009.\\
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání [online]. Dostupné na adrese: http://www.vuppraha.cz/soubory/RVPZV_2007-07.pdf\\