Téma práce ukazuje oblast mimoškolní výchovy ve VÚ v Černovicích, systém hodnocení a kompletní pohled na výchovný systém včetně mimoškolních činností. Zvláštní pozornost je v práci věnována jednotlivým složkám výchovy a kazuistice výchovné práce s dívkou.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis shows one part of alternative education in educational institute in Černovice, its evaluating system and the complete view of its educational system including out of the school activities. The thesis emphasizes the importance of the particular types of upbringing and dealing with casuistry in educational treatment of adolescent girl.
Klíčová slova
ústavní zařízení, poruchy chování, mimoškolní výchova, složky výchovy, kazuistika
Klíčová slova v angličtině
educational institution, behavioral disorders, alternative education, out of the school education, types of upbringing, casuistry
Rozsah průvodní práce
48 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Téma práce ukazuje oblast mimoškolní výchovy ve VÚ v Černovicích, systém hodnocení a kompletní pohled na výchovný systém včetně mimoškolních činností. Zvláštní pozornost je v práci věnována jednotlivým složkám výchovy a kazuistice výchovné práce s dívkou.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis shows one part of alternative education in educational institute in Černovice, its evaluating system and the complete view of its educational system including out of the school activities. The thesis emphasizes the importance of the particular types of upbringing and dealing with casuistry in educational treatment of adolescent girl.
Klíčová slova
ústavní zařízení, poruchy chování, mimoškolní výchova, složky výchovy, kazuistika
Klíčová slova v angličtině
educational institution, behavioral disorders, alternative education, out of the school education, types of upbringing, casuistry
Zásady pro vypracování
Cílem práce je představit mimoškolní výchovu a hodnoticí systém ve výchovném ústavu a ukázat osobnostní pohled na výchovu dívek v tomto zařízení. Teoretická část se bude zabývat vymezením pojmu ústavní výchova, koncepcí ústavní výchovy, charakteristikou etopedických zařízení.
Praktická část bude obsahovat konkrétní příklady mimoškolní výchovy netěhotných matek a matek s dětmi.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je představit mimoškolní výchovu a hodnoticí systém ve výchovném ústavu a ukázat osobnostní pohled na výchovu dívek v tomto zařízení. Teoretická část se bude zabývat vymezením pojmu ústavní výchova, koncepcí ústavní výchovy, charakteristikou etopedických zařízení.
Praktická část bude obsahovat konkrétní příklady mimoškolní výchovy netěhotných matek a matek s dětmi.
Seznam doporučené literatury
Vojtová Věra-Kapitoly z etopedie
Monatová Lili- Pedagogika speciální
Pávková Jiřina- Pedaogika volného času
Michalová Zdeňka-Sonda do problematiky specifických poruch chování
Fišer Slavomil- Speciální pedagogika
Malach Josef- Teorie metodiky výchovy
Seznam doporučené literatury
Vojtová Věra-Kapitoly z etopedie
Monatová Lili- Pedagogika speciální
Pávková Jiřina- Pedaogika volného času
Michalová Zdeňka-Sonda do problematiky specifických poruch chování
Fišer Slavomil- Speciální pedagogika
Malach Josef- Teorie metodiky výchovy