Úkolem této bakalářské práce bylo zjistit, jak se spotřebitelé chovají na trhu s chytrými mobilními telefony. Na základě údajů zjištěných v dotazníkovém šetření se přistoupilo k segmentaci spotřebitelů. Poté se sestavila doporučení pro vybraný podnikatelský subjekt.
Anotace v angličtině
The Main task of my thesis has been to make an analysis of consumer behaviour on the smartphone market. Segmentation of consumers was made based on the survey. I've chosen an enterprise, for which I've made recommendations based on the survey.
Klíčová slova
spotřební chování, chytrý mobilní telefon
Klíčová slova v angličtině
Smartphone, consumer behaviour, consumer research
Rozsah průvodní práce
48 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Úkolem této bakalářské práce bylo zjistit, jak se spotřebitelé chovají na trhu s chytrými mobilními telefony. Na základě údajů zjištěných v dotazníkovém šetření se přistoupilo k segmentaci spotřebitelů. Poté se sestavila doporučení pro vybraný podnikatelský subjekt.
Anotace v angličtině
The Main task of my thesis has been to make an analysis of consumer behaviour on the smartphone market. Segmentation of consumers was made based on the survey. I've chosen an enterprise, for which I've made recommendations based on the survey.
Klíčová slova
spotřební chování, chytrý mobilní telefon
Klíčová slova v angličtině
Smartphone, consumer behaviour, consumer research
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Analyzovat a zhodnotit spotřební a nákupní chování na trhu s chytrými mobilními telefony a zpracovat doporučení pro vybraný podnikatelský subjekt.
Metodický postup:
1. Studium teoretických východisek řešeného problému
2. Sběr dat - dotazníkové šetření u spotřebitelů, strukturované rozhovory
3. Analýza zjištěných dat, identifikace spotřebitelských segmentů
4. Zpracování doporučení pro vybraný podnikatelský subjekt
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Analyzovat a zhodnotit spotřební a nákupní chování na trhu s chytrými mobilními telefony a zpracovat doporučení pro vybraný podnikatelský subjekt.
Metodický postup:
1. Studium teoretických východisek řešeného problému
2. Sběr dat - dotazníkové šetření u spotřebitelů, strukturované rozhovory
3. Analýza zjištěných dat, identifikace spotřebitelských segmentů
4. Zpracování doporučení pro vybraný podnikatelský subjekt
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury.
Seznam doporučené literatury
Bártová, H., Bárta, V., & Koudelka, J. (2007). Spotřebitel: (chování spotřebitele a jeho výzkum). Praha: Oeconomica.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2007). Marketing management. Praha: Grada Publishing, a.s.
Kozel, R., Mynářová, L., & Svobodová, H. (2011). Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, a.s.
Schiffman, L. G., & Kanuk, L. L. (2004). Nákupní chování. Brno: Computer Press.
Seznam doporučené literatury
Bártová, H., Bárta, V., & Koudelka, J. (2007). Spotřebitel: (chování spotřebitele a jeho výzkum). Praha: Oeconomica.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2007). Marketing management. Praha: Grada Publishing, a.s.
Kozel, R., Mynářová, L., & Svobodová, H. (2011). Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, a.s.
Schiffman, L. G., & Kanuk, L. L. (2004). Nákupní chování. Brno: Computer Press.