Bakalářská práce je zaměřena na nový trend cestovního ruchu - sólo turismus.
Hlavním cílem je identifikace specifického segmentu prostřednictvím dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru a jiných informačních zdrojů. Součástí je analýza současné poptávky a hodnocení připravenosti podniků. Na základě výzkumného šetření je vytvořen profil účastníka sólo turismu a dále návrh na inovaci produktu / marketingové komunikace dle požadavků tohoto segmentu.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on the new trend of tourism - solo tourism.
The final aim is the identification of a specific segment through a questionnaire survey, guided interview other sources of information. An integral part of the thesis is the analysis of tourism demand and assessment of the readiness Enterprises. The solo tourist profile and proposal on innovation of product / marketing communication is developed based on the research according to the requirements of this segment.
Klíčová slova
Nový trend, cestovní ruch, poptávka, sólo turismus, motivace v cestování, výzkum, inovace, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
New trend, tourism, demand, solo tourism, motivation in travel, research, innovation, marketing comunication
Rozsah průvodní práce
67 s. (110 102 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na nový trend cestovního ruchu - sólo turismus.
Hlavním cílem je identifikace specifického segmentu prostřednictvím dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru a jiných informačních zdrojů. Součástí je analýza současné poptávky a hodnocení připravenosti podniků. Na základě výzkumného šetření je vytvořen profil účastníka sólo turismu a dále návrh na inovaci produktu / marketingové komunikace dle požadavků tohoto segmentu.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on the new trend of tourism - solo tourism.
The final aim is the identification of a specific segment through a questionnaire survey, guided interview other sources of information. An integral part of the thesis is the analysis of tourism demand and assessment of the readiness Enterprises. The solo tourist profile and proposal on innovation of product / marketing communication is developed based on the research according to the requirements of this segment.
Klíčová slova
Nový trend, cestovní ruch, poptávka, sólo turismus, motivace v cestování, výzkum, inovace, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
New trend, tourism, demand, solo tourism, motivation in travel, research, innovation, marketing comunication
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Analýza poptávky cestovního ruchu a identifikace specifických segmentů zákazníků "solo tourism". Hodnocení připravenosti nabídky podniků služeb cestovního ruchu pro uspokojení specifických potřeb segmentu. Tvorba profilu účastníka cestovního ruchu ze segmentu "solo tourism" a návrh inovace produktu dle jejich požadavků.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Analýza současného stavu nabídky pro segment "solo tourism"
Příprava a realizace terénního šetření
Syntéza poznatků
Tvorba profilu a návrh na inovaci produktu
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce. 2. Literární rešerše. 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky (diskuze). 5. Závěr. I. Summary a keywords v anglickém jazyce. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků a tabulek. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Analýza poptávky cestovního ruchu a identifikace specifických segmentů zákazníků "solo tourism". Hodnocení připravenosti nabídky podniků služeb cestovního ruchu pro uspokojení specifických potřeb segmentu. Tvorba profilu účastníka cestovního ruchu ze segmentu "solo tourism" a návrh inovace produktu dle jejich požadavků.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Analýza současného stavu nabídky pro segment "solo tourism"
Příprava a realizace terénního šetření
Syntéza poznatků
Tvorba profilu a návrh na inovaci produktu
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce. 2. Literární rešerše. 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky (diskuze). 5. Závěr. I. Summary a keywords v anglickém jazyce. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků a tabulek. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Berman, E. (2008) Traveling solo: advice and ideas for more than 250 great vacations. 6th ed. Guilford, CT: GPP Travel.
Hesková, M. a kol. (2011). Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. vyd. Praha: Fortuna.
Jakubíková, D. (2012). Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci. Praha: Grada Publishing.
Kiraľová, A., & Straka, I. (2013). Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu. Praha: EKOPRESS.
Kotíková, H. (2013). Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing.
Kotler, P., Bowen, J., T., & Makens, J., C. (2010). Marketing for hospitality and tourism. Boston: Pearson.
Wearing, S., Stevenson, D., & Young. T. (2010). Tourist cultures: Identity, place and the traveller. London: Sage.
Seznam doporučené literatury
Berman, E. (2008) Traveling solo: advice and ideas for more than 250 great vacations. 6th ed. Guilford, CT: GPP Travel.
Hesková, M. a kol. (2011). Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2. vyd. Praha: Fortuna.
Jakubíková, D. (2012). Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci. Praha: Grada Publishing.
Kiraľová, A., & Straka, I. (2013). Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu. Praha: EKOPRESS.
Kotíková, H. (2013). Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing.
Kotler, P., Bowen, J., T., & Makens, J., C. (2010). Marketing for hospitality and tourism. Boston: Pearson.
Wearing, S., Stevenson, D., & Young. T. (2010). Tourist cultures: Identity, place and the traveller. London: Sage.