Cílem práce je analýza společenské odpovědnosti na úrovni držitelů Ceny za společenskou odpovědnost "Podnikáme odpovědně" a na úrovni potenciálních držitelů Ceny, rodinných firem v Jihočeském kraji, zjištění povědomí o Ceně a potenciálního zájmu o účast.
Anotace v angličtině
The topic of this diploma thesis is aimed at the analysis of corporate social responsibility in the context of the Prize for social responsibility "We do business responsibly".
Corporate social responsibility, the prize, family firm, competition.
Rozsah průvodní práce
152 s. (196 797 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je analýza společenské odpovědnosti na úrovni držitelů Ceny za společenskou odpovědnost "Podnikáme odpovědně" a na úrovni potenciálních držitelů Ceny, rodinných firem v Jihočeském kraji, zjištění povědomí o Ceně a potenciálního zájmu o účast.
Anotace v angličtině
The topic of this diploma thesis is aimed at the analysis of corporate social responsibility in the context of the Prize for social responsibility "We do business responsibly".
Corporate social responsibility, the prize, family firm, competition.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Komparace všech projektů národní politiky kvality v oblasti společenské odpovědnosti (Národní cena kvality, Cena hejtmana a Podnikáme odpovědně). Šetření na úrovni držitelů ceny Podnikáme odpovědně. Cena oceňuje malé a střední podnikatele a rodinné firmy, kterým je vlastní etické a zodpovědné podnikání. Dotazníkové šetření bude proto zaměřeno na monitoring společenské odpovědnosti dle kritérií ceny u malých rodinných firem ve vybraném regionu.
Metodický postup:
Studium odborné literatury a zpracování literární rešerše
Komparace programů cen za společenskou odpovědnost
Šetření na úrovni držitelů ceny Podnikáme odpovědně
Šetření na úrovni malých a středních firem (vybraný region)
Formulace závěrů
Rámcová osnova:
1. Úvod 2. Literární rešerše 3. Cíle a metodika 4. Vlastní práce 5. Závěr 6. Seznam literatury 7. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Komparace všech projektů národní politiky kvality v oblasti společenské odpovědnosti (Národní cena kvality, Cena hejtmana a Podnikáme odpovědně). Šetření na úrovni držitelů ceny Podnikáme odpovědně. Cena oceňuje malé a střední podnikatele a rodinné firmy, kterým je vlastní etické a zodpovědné podnikání. Dotazníkové šetření bude proto zaměřeno na monitoring společenské odpovědnosti dle kritérií ceny u malých rodinných firem ve vybraném regionu.
Metodický postup:
Studium odborné literatury a zpracování literární rešerše
Komparace programů cen za společenskou odpovědnost
Šetření na úrovni držitelů ceny Podnikáme odpovědně
Šetření na úrovni malých a středních firem (vybraný region)
Formulace závěrů
Rámcová osnova:
1. Úvod 2. Literární rešerše 3. Cíle a metodika 4. Vlastní práce 5. Závěr 6. Seznam literatury 7. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
ČSN ISO 26000:2011. Pokyny pro oblast společenské odpovědnosti
Kašparová, K. & Kunz, V., (2013). Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada.
Kotler, P. & Lee, N., (2005). Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause. Hoboken: John Wiley & Sons.
Kuldová, L., (2010). Společenská odpovědnost firem: Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi. (1. vydání). Plzeň: OPS.
Kunz, V., (2012). Společenská odpovědnost firem. Praha: GRADA.
Veber, J. & Srpová J., (2012). Podnikání malé a střední firmy. (3.vydání). Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
ČSN ISO 26000:2011. Pokyny pro oblast společenské odpovědnosti
Kašparová, K. & Kunz, V., (2013). Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada.
Kotler, P. & Lee, N., (2005). Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause. Hoboken: John Wiley & Sons.
Kuldová, L., (2010). Společenská odpovědnost firem: Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi. (1. vydání). Plzeň: OPS.
Kunz, V., (2012). Společenská odpovědnost firem. Praha: GRADA.
Veber, J. & Srpová J., (2012). Podnikání malé a střední firmy. (3.vydání). Praha: Grada.