Tato práce se zabývá hodnocením webových stránek ZF JČU, facebookových stránek ZF JČU a oboru Agropodnikání. V jejich zhodnocení jsem postupoval podle metodiky dotazníkového šetření. V dotazníku byly otázky zaměřeny na hodnocení grafického vzhledu, přehlednosti a aktuálnosti. Odpovědi jsem statisticky vyhodnotil pomocí aplikace google formuláře a na jejich základě vypracoval návrhy na zlepšení jednotlivých internetových stránek. Z odpovědí mi vyšlo, že téměř polovina respondentů není se stránkami spokojena a z toho vyplývá možnost změny některých věcí. U webových stránek jsem navrhl úpravy hlavičky a také úvodní stránky. Pro facebook ZF JČU byly odpovědi velmi kladné a navržení výrazných změn nebylo potřeba. Jako poslední k hodnocení byl nově vzniklý facebook oboru Agropodnikání. U těchto stránek nebylo mým hlavním cílem jejich vizuálně obsahová analýza, ale spíše průzkum povědomí o jejich existenci, které se ukázalo v dotazníku jako podprůměrné. Jejich vzhled a náplň byla podle respondentů v pořádku a nebylo tak nutné navrhovat změny.
Anotace v angličtině
The thesis deals with an evaluation of Faculty of Agriculture at University of South Bohemia (FA) website, and FA and Agribusiness study programme Facebook sites. In the process of evaluation, I used the method of a questionnaire. Questions related to the graphics, clarity and up-to-dateness were included in the survey. The answers were statistically evaluated by Google forms and suggestions how to improve the websites were laid on their basis. The answers show the fact that nearly a half of the respondents is not satisfied with those websites so some changes should be implemented. I have suggested the change of the heading and the homepage. The answers related to FA Facebook site were mostly positive so there´s no need for a change. The last site that was evaluated was the Facebook site of Agribusiness study programme. Regarding this part of the survey, the aim was not to analyze their visual aspect and content but rather to find out about general awareness of its existence which was proved to be below the average. According to the respondents, their visual aspect and content is alright so there was no need to suggest any changes.
Klíčová slova
analýza, dotazník, online marketing, webové stránky
Tato práce se zabývá hodnocením webových stránek ZF JČU, facebookových stránek ZF JČU a oboru Agropodnikání. V jejich zhodnocení jsem postupoval podle metodiky dotazníkového šetření. V dotazníku byly otázky zaměřeny na hodnocení grafického vzhledu, přehlednosti a aktuálnosti. Odpovědi jsem statisticky vyhodnotil pomocí aplikace google formuláře a na jejich základě vypracoval návrhy na zlepšení jednotlivých internetových stránek. Z odpovědí mi vyšlo, že téměř polovina respondentů není se stránkami spokojena a z toho vyplývá možnost změny některých věcí. U webových stránek jsem navrhl úpravy hlavičky a také úvodní stránky. Pro facebook ZF JČU byly odpovědi velmi kladné a navržení výrazných změn nebylo potřeba. Jako poslední k hodnocení byl nově vzniklý facebook oboru Agropodnikání. U těchto stránek nebylo mým hlavním cílem jejich vizuálně obsahová analýza, ale spíše průzkum povědomí o jejich existenci, které se ukázalo v dotazníku jako podprůměrné. Jejich vzhled a náplň byla podle respondentů v pořádku a nebylo tak nutné navrhovat změny.
Anotace v angličtině
The thesis deals with an evaluation of Faculty of Agriculture at University of South Bohemia (FA) website, and FA and Agribusiness study programme Facebook sites. In the process of evaluation, I used the method of a questionnaire. Questions related to the graphics, clarity and up-to-dateness were included in the survey. The answers were statistically evaluated by Google forms and suggestions how to improve the websites were laid on their basis. The answers show the fact that nearly a half of the respondents is not satisfied with those websites so some changes should be implemented. I have suggested the change of the heading and the homepage. The answers related to FA Facebook site were mostly positive so there´s no need for a change. The last site that was evaluated was the Facebook site of Agribusiness study programme. Regarding this part of the survey, the aim was not to analyze their visual aspect and content but rather to find out about general awareness of its existence which was proved to be below the average. According to the respondents, their visual aspect and content is alright so there was no need to suggest any changes.
Klíčová slova
analýza, dotazník, online marketing, webové stránky
Cílem diplomové práce je na základě analýzy webu vybrané instituce doporučit reálné zlepšení v oblasti marketingové komunikace. V teoretické části autor vymezí základní pojmy a metody internetového marketingu. Budou popsány nástroje pro analýzu webových stránek. V praktické části bude analyzován web vybrané instituce. Získaná data budou vyhodnocena a bude vypracován návrh na zlepšení online marketingu u vybrané instituce.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je na základě analýzy webu vybrané instituce doporučit reálné zlepšení v oblasti marketingové komunikace. V teoretické části autor vymezí základní pojmy a metody internetového marketingu. Budou popsány nástroje pro analýzu webových stránek. V praktické části bude analyzován web vybrané instituce. Získaná data budou vyhodnocena a bude vypracován návrh na zlepšení online marketingu u vybrané instituce.
Seznam doporučené literatury
Trommsdorff, V., Steinhoff, F. Marketing inovací. C.H. Beck. Praha: 2009
ISBN 978-80-7400-092-8\\
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G. Moderní marketing. Grada Publishing a.s. Praha: 2007. ISBN: 978-80-247-1545-2\\
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing : Strategie a trendy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8\\
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : Prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1.vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7\\
Foret, M. Marketingová komunikace. Computer Press Brno, 2008, ISBN 80-251-1041-9 \\
Seznam doporučené literatury
Trommsdorff, V., Steinhoff, F. Marketing inovací. C.H. Beck. Praha: 2009
ISBN 978-80-7400-092-8\\
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G. Moderní marketing. Grada Publishing a.s. Praha: 2007. ISBN: 978-80-247-1545-2\\
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing : Strategie a trendy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8\\
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : Prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1.vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7\\
Foret, M. Marketingová komunikace. Computer Press Brno, 2008, ISBN 80-251-1041-9 \\