Diplomová práce se zabývá analýzou a problémy využívání mystery shoppingu ve vybraných ubytovacích zařízeních. Cílem bylo navrhnout možnosti efektivnějšího využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the analysis and problems of using mystery shopping in selected accommodation facilities. The aim was to propose ways to make more effective use of mystery shopping as an instrument for evaluating service processes in selected accommodation facilities.
Klíčová slova
mystery shopping, ubytovací zařízení, ubytovací služby, dotazníkový výzkum
Klíčová slova v angličtině
mystery shopping, accommodation facilities, accommodation services, questionnnaire research
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá analýzou a problémy využívání mystery shoppingu ve vybraných ubytovacích zařízeních. Cílem bylo navrhnout možnosti efektivnějšího využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the analysis and problems of using mystery shopping in selected accommodation facilities. The aim was to propose ways to make more effective use of mystery shopping as an instrument for evaluating service processes in selected accommodation facilities.
Klíčová slova
mystery shopping, ubytovací zařízení, ubytovací služby, dotazníkový výzkum
Klíčová slova v angličtině
mystery shopping, accommodation facilities, accommodation services, questionnnaire research
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Navrhnout efektivnější využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů poskytování služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních.
Metodický postup:
Studium sekundárních informačních zdrojů (knižní, časopisecké, elektronické)
Zpracování východisek řešení problému diplomové práce na základě hloubkové rešerše dostupné literatury
Analýza a problémy využívání mystery shoppingu ve vybraných ubytovacích zařízeních
Návrh možností efektivnějšího využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů poskytovaní služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních
Rámcová osnova:
1. Úvod (zdůvodnění významu řešení práce, cíl práce)
2. Východiska řešení problému zpracované na základě hloubkové literární rešerše
3. Metodika řešení problému
4. Řešení problému a jeho výsledky
5. Závěr
Seznam použitých zdrojů
Seznam příloh
Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Navrhnout efektivnější využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů poskytování služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních.
Metodický postup:
Studium sekundárních informačních zdrojů (knižní, časopisecké, elektronické)
Zpracování východisek řešení problému diplomové práce na základě hloubkové rešerše dostupné literatury
Analýza a problémy využívání mystery shoppingu ve vybraných ubytovacích zařízeních
Návrh možností efektivnějšího využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů poskytovaní služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních
Rámcová osnova:
1. Úvod (zdůvodnění významu řešení práce, cíl práce)
2. Východiska řešení problému zpracované na základě hloubkové literární rešerše
3. Metodika řešení problému
4. Řešení problému a jeho výsledky
5. Závěr
Seznam použitých zdrojů
Seznam příloh
Přílohy
Seznam doporučené literatury
Liptáková, A. (2016). Manuál a pravidlá pre realizáciu mystery shoppingu. Dostupné na internete:
Orieška, J. (2010). Služby v cestovním ruchu. Praha: Idea servis.
Šustr, J. (2008). Mystery shopping. In Eurobiznis. Roč. 10, 2010, č. 5. ISSN 1336-393X.
DRA. Mystery shopping - cesta k sebareflexii ochodu. In Moderní obchod. roč. 16, 2008, č. 11. ISSN 1210-4094
Elektronická literatura zaměřena na problémy mystery shoppingu obecně s důrazem na služby včetně služeb cestovního ruchu.
Seznam doporučené literatury
Liptáková, A. (2016). Manuál a pravidlá pre realizáciu mystery shoppingu. Dostupné na internete:
Orieška, J. (2010). Služby v cestovním ruchu. Praha: Idea servis.
Šustr, J. (2008). Mystery shopping. In Eurobiznis. Roč. 10, 2010, č. 5. ISSN 1336-393X.
DRA. Mystery shopping - cesta k sebareflexii ochodu. In Moderní obchod. roč. 16, 2008, č. 11. ISSN 1210-4094
Elektronická literatura zaměřena na problémy mystery shoppingu obecně s důrazem na služby včetně služeb cestovního ruchu.