Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout digitalni kampaň pro spolecnost Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktera sve reseni nabizi na B2B trhu. V teoreticke casti prace jsem popsal pojmy související s marketingem, digitálním marketingem, nástroji, které jsou v teto oblasti vyuzivany a dale kroky, ktere digitalni kampani prechazi, tzn. Analyza trhu, SWOT analyza, cile kampane, cilova skupina, rozpocet kampane.
V analyticke casti jsem predstavil spolecnosti Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktere pusobi v IT sektoru a nabizi digitalni reseni dalsim spolecnostem, ktere se pohybuji na ceskem trhu. Na zacatku teto kapitoly jsem analyzoval dosavadní marketingové aktivity spolecnosti, tak abychom byli schopni popripade navazat na soucasne aktivity spolecnosti.
Anotace v angličtině
The aim of my diploma thesis was to design a digital campaign for Atos IT Solutions and Services, s.r.o., which offers solutions in the B2B market. In the theoretical part of the thesis I have described the concepts related to marketing, digital marketing, the tools used in this field and the steps that the digital campaign goes through, Market analysis, SWOT analysis, campaign goals, target group, campaign budget.
In the analytical part, I introduced Atos IT Solutions and Services, s.r.o. company, which operates in the IT sector and offers digital solutions to other companies that are active on the Czech market. At the beginning of this chapter, I analyzed the company's existing marketing activities so that we could, if necessary, build on the company's current activities.
Klíčová slova
digitální marketing, B2B trh, marketing, sociální sítě, média, návrh kampaně, realizace kampaně, rozpočet kampaně, e-mail marketing, webové stránky,
Klíčová slova v angličtině
digital marketing, B2B market, marketing, social networks, media, campaign design, campaign implementation, campaign budget, email marketing, website,
Rozsah průvodní práce
112
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout digitalni kampaň pro spolecnost Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktera sve reseni nabizi na B2B trhu. V teoreticke casti prace jsem popsal pojmy související s marketingem, digitálním marketingem, nástroji, které jsou v teto oblasti vyuzivany a dale kroky, ktere digitalni kampani prechazi, tzn. Analyza trhu, SWOT analyza, cile kampane, cilova skupina, rozpocet kampane.
V analyticke casti jsem predstavil spolecnosti Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktere pusobi v IT sektoru a nabizi digitalni reseni dalsim spolecnostem, ktere se pohybuji na ceskem trhu. Na zacatku teto kapitoly jsem analyzoval dosavadní marketingové aktivity spolecnosti, tak abychom byli schopni popripade navazat na soucasne aktivity spolecnosti.
Anotace v angličtině
The aim of my diploma thesis was to design a digital campaign for Atos IT Solutions and Services, s.r.o., which offers solutions in the B2B market. In the theoretical part of the thesis I have described the concepts related to marketing, digital marketing, the tools used in this field and the steps that the digital campaign goes through, Market analysis, SWOT analysis, campaign goals, target group, campaign budget.
In the analytical part, I introduced Atos IT Solutions and Services, s.r.o. company, which operates in the IT sector and offers digital solutions to other companies that are active on the Czech market. At the beginning of this chapter, I analyzed the company's existing marketing activities so that we could, if necessary, build on the company's current activities.
Klíčová slova
digitální marketing, B2B trh, marketing, sociální sítě, média, návrh kampaně, realizace kampaně, rozpočet kampaně, e-mail marketing, webové stránky,
Klíčová slova v angličtině
digital marketing, B2B market, marketing, social networks, media, campaign design, campaign implementation, campaign budget, email marketing, website,
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je navržení digitální kampaně do vybraného podniku na B2B trhu.
Metodika práce:
Prostudování odborné literatury týkající se tématu diplomové práce. Zpracování metodiky diplomové práce v souladu s jejím cílem a následné navržení vhodné digitální kampaně pro podnik v rámci B2B trhu.
Rámcová osnova:
1. Úvod
2. Literární přehled
3. Cíl a metodika
4. Vlastní práce
5. Závěr
6. Použitá literatura
7. Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je navržení digitální kampaně do vybraného podniku na B2B trhu.
Metodika práce:
Prostudování odborné literatury týkající se tématu diplomové práce. Zpracování metodiky diplomové práce v souladu s jejím cílem a následné navržení vhodné digitální kampaně pro podnik v rámci B2B trhu.
Rámcová osnova:
1. Úvod
2. Literární přehled
3. Cíl a metodika
4. Vlastní práce
5. Závěr
6. Použitá literatura
7. Přílohy
Seznam doporučené literatury
Miller, M. (2012). B2B Digital Marketing. Indianapolis: Que.
Flores, L. (2014). How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Basingstoke: Palgrave Macmillan.
Hejlová, D. (2015). Public relations. Praha: Grada Publishing.
Ginty, M., Vaccarello, L., & Leake, W. (2012). Complete B2B online marketing. Hoboken: Wiley.
Shepherd, L. (2012). Market smart how to gain customers and increase profits with B2B marketing. Bloomington: Authorhouse.
Seznam doporučené literatury
Miller, M. (2012). B2B Digital Marketing. Indianapolis: Que.
Flores, L. (2014). How to measure digital marketing: metrics for assessing impact and designing success. Basingstoke: Palgrave Macmillan.
Hejlová, D. (2015). Public relations. Praha: Grada Publishing.
Ginty, M., Vaccarello, L., & Leake, W. (2012). Complete B2B online marketing. Hoboken: Wiley.
Shepherd, L. (2012). Market smart how to gain customers and increase profits with B2B marketing. Bloomington: Authorhouse.