Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit internetové marketingové aktivity vybrané firmy a vypracovat doporučení pro jejich zlepšení. Pro lepší porozumění oblasti podnikání a využívání internetového marketingu v podniku byla provedena analýza marketingového prostředí. Dále jsou detailně popsány využívané nástroje internetového marketingu pomocí analýzy internetového marketingového mixu a internetového komunikačního mixu. Na základě zjištěných výsledků jsou vypracovány návrhy na zvýšení efektivity internetového marketingu.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to analyze and evaluate the internet marketing activities of the selected company and develop recommendations for their improvement. To better understand the company's business and use of internet marketing, the marketing environment was analyzed. Furthermore, the used internet marketing tools are described in detail by analyzing the internet marketing mix and internet communication mix. Based on the results, suggestions are made to increase the effectiveness of internet marketing.
Klíčová slova
internetový marketing, internetový marketingový mix, internetový komunikační mix, reklama na internetu
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, internet marketing mix, internet communication mix, internet advertising
Rozsah průvodní práce
80
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit internetové marketingové aktivity vybrané firmy a vypracovat doporučení pro jejich zlepšení. Pro lepší porozumění oblasti podnikání a využívání internetového marketingu v podniku byla provedena analýza marketingového prostředí. Dále jsou detailně popsány využívané nástroje internetového marketingu pomocí analýzy internetového marketingového mixu a internetového komunikačního mixu. Na základě zjištěných výsledků jsou vypracovány návrhy na zvýšení efektivity internetového marketingu.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to analyze and evaluate the internet marketing activities of the selected company and develop recommendations for their improvement. To better understand the company's business and use of internet marketing, the marketing environment was analyzed. Furthermore, the used internet marketing tools are described in detail by analyzing the internet marketing mix and internet communication mix. Based on the results, suggestions are made to increase the effectiveness of internet marketing.
Klíčová slova
internetový marketing, internetový marketingový mix, internetový komunikační mix, reklama na internetu
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, internet marketing mix, internet communication mix, internet advertising
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit internetové marketingové aktivity vybrané firmy a vypracovat doporučení pro jejich zlepšení.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek řešeného problému
Sběr dat - sekundární data, strukturované rozhovory
Analýza dat
Vypracování doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a zhodnocení dat. 5. Doporučení. 6. Závěr. 7. Summary. 8. Seznam literatury. 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit internetové marketingové aktivity vybrané firmy a vypracovat doporučení pro jejich zlepšení.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek řešeného problému
Sběr dat - sekundární data, strukturované rozhovory
Analýza dat
Vypracování doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a zhodnocení dat. 5. Doporučení. 6. Závěr. 7. Summary. 8. Seznam literatury. 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Janouch, V. (2014). Internetový marketing. Brno: Computer Press.
Järvinen, J., & Karjaluoto, H. (2015). The use of Web analytics for digital marketing performance measurement. Industrial Marketing Management, 50, 117-127. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.04.009
Kannan, P. K., & Li, H. (2017). Digital marketing: A framework, review and research agenda. International Journal of Research in Marketing, 34(1), 22-45. https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2016.11.006
Kotler, P. & Keller, K. L. (2009). Marketing Management. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall.
Sedlák, M., & Mikulášková, P. (2012). Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press.
Tahal, R. (2017). Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, a.s.
Seznam doporučené literatury
Janouch, V. (2014). Internetový marketing. Brno: Computer Press.
Järvinen, J., & Karjaluoto, H. (2015). The use of Web analytics for digital marketing performance measurement. Industrial Marketing Management, 50, 117-127. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.04.009
Kannan, P. K., & Li, H. (2017). Digital marketing: A framework, review and research agenda. International Journal of Research in Marketing, 34(1), 22-45. https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2016.11.006
Kotler, P. & Keller, K. L. (2009). Marketing Management. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall.
Sedlák, M., & Mikulášková, P. (2012). Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press.
Tahal, R. (2017). Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, a.s.