Moje práce se zabývá problematikou vnějších vlivů firmy na výrobu krmných směsí. V práci jsem použil různé druhy analýz pro získání potřebných dat. Získaná data jsem zpracoval a vyhodnotil v závěru mé práce.
Anotace v angličtině
My thesis is about external influences company for Compound Feed Production. In my thesis i used different various analysis to get required data. Acquired data I processed and evaluated in the end of my thesis.
Klíčová slova
SWOT analýza, Porterův model pěti sil, PEST analýza, zemědělství, výroba krmných směsí, ekonomika, vnější prostředí
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, Porter's model of five forces, PEST analysis, Agriculture, Compound Feed Production, economics, external environment
Rozsah průvodní práce
46
Jazyk
CZ
Anotace
Moje práce se zabývá problematikou vnějších vlivů firmy na výrobu krmných směsí. V práci jsem použil různé druhy analýz pro získání potřebných dat. Získaná data jsem zpracoval a vyhodnotil v závěru mé práce.
Anotace v angličtině
My thesis is about external influences company for Compound Feed Production. In my thesis i used different various analysis to get required data. Acquired data I processed and evaluated in the end of my thesis.
Klíčová slova
SWOT analýza, Porterův model pěti sil, PEST analýza, zemědělství, výroba krmných směsí, ekonomika, vnější prostředí
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, Porter's model of five forces, PEST analysis, Agriculture, Compound Feed Production, economics, external environment
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je provedení vybraných analýz vnějšího prostředí podniku a případných návrhů na využití příležitostí a silných stránek a eliminaci hrozeb a slabých stránek podniku. Součástí práce bude analýza věcných náležitostí, nezbytných k úspěšnému zpracování a podání podnikatelského záměru. \\
Metodický postup:\\
1. Úvod.\\
2. Cíle práce a metodika.\\
3. Literární přehled.\\
4. Vlastní práce.\\
5. Závěr a diskuze.\\
6. Seznam literatury.\\
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je provedení vybraných analýz vnějšího prostředí podniku a případných návrhů na využití příležitostí a silných stránek a eliminaci hrozeb a slabých stránek podniku. Součástí práce bude analýza věcných náležitostí, nezbytných k úspěšnému zpracování a podání podnikatelského záměru. \\
Metodický postup:\\
1. Úvod.\\
2. Cíle práce a metodika.\\
3. Literární přehled.\\
4. Vlastní práce.\\
5. Závěr a diskuze.\\
6. Seznam literatury.\\
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. A KOL.: Marketing. 1. vydání. Praha: C. H. Beck 2003. ISBN 80- 7179-577-1. 432 s. \\
FORET, M.: Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Computer Press 2006. ISBN 80-251-1041-9. 443 s.\\
FORET, M., STÁVKOVÁ, J.: Marketingový výzkum (jak poznávat své zákazníky). 1. vydání. Praha: Grada 2003. ISBN 80-247-0385-8. 160 s.\\
HADRABA, J.: Marketing. Produktový mix - tvorba inovací produktů. 1. vydání. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk 2004. ISBN 80-86473-89-9. 216 s.\\
KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. 6. vydání. Praha: Grada Publishing 2004. ISBN 80-247-0513-3. 855 s.\\
KOZEL, R. A KOL.: Moderní marketingový výzkum. 1. vydání. Praha: Grada 2006. ISBN 80-247-0966-X. 280 s.\\
SVĚTLÍK, M.: Marketing cesta k trhu. 3. vydání Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk 2005. ISBN 80-86898-48-2. 340 s.\\
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. A KOL.: Marketing. 1. vydání. Praha: C. H. Beck 2003. ISBN 80- 7179-577-1. 432 s. \\
FORET, M.: Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Computer Press 2006. ISBN 80-251-1041-9. 443 s.\\
FORET, M., STÁVKOVÁ, J.: Marketingový výzkum (jak poznávat své zákazníky). 1. vydání. Praha: Grada 2003. ISBN 80-247-0385-8. 160 s.\\
HADRABA, J.: Marketing. Produktový mix - tvorba inovací produktů. 1. vydání. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk 2004. ISBN 80-86473-89-9. 216 s.\\
KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. 6. vydání. Praha: Grada Publishing 2004. ISBN 80-247-0513-3. 855 s.\\
KOZEL, R. A KOL.: Moderní marketingový výzkum. 1. vydání. Praha: Grada 2006. ISBN 80-247-0966-X. 280 s.\\
SVĚTLÍK, M.: Marketing cesta k trhu. 3. vydání Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk 2005. ISBN 80-86898-48-2. 340 s.\\