Cílem této diplomové práce je analýza managementu, marketingu produktů a vypracování takového marketingového dotazníku, pomocí kterého chci zjistit a následně vyhodnotit situaci vybraného podniku. Dílčím cílem je zmapovat historii a současný vývoj železniční dopravy a poskytovaných služeb, chování zákazníků a pracovníků firmy, požadavky cestujících a zkusit navrhnout nějaká zlepšení vedoucí k pohodlnějšímu a spokojenějšímu cestování vlakem.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze the management, the marketing of products and conducting of the marketing questionnaire, by the help of it I want to evaluate the situation of this company. The partial aim is to find out a history, present progression, the behaviour of customers and workers and the service of railway traffic. At the end I want to propose my innovation.
Klíčová slova
železniční doprava, marketingový dotazník, EU, služby, zákazníci, výzkum
Klíčová slova v angličtině
railway traffic, marketing questionnaire, the European Union, service, customer, research
Rozsah průvodní práce
71s. , 8s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je analýza managementu, marketingu produktů a vypracování takového marketingového dotazníku, pomocí kterého chci zjistit a následně vyhodnotit situaci vybraného podniku. Dílčím cílem je zmapovat historii a současný vývoj železniční dopravy a poskytovaných služeb, chování zákazníků a pracovníků firmy, požadavky cestujících a zkusit navrhnout nějaká zlepšení vedoucí k pohodlnějšímu a spokojenějšímu cestování vlakem.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze the management, the marketing of products and conducting of the marketing questionnaire, by the help of it I want to evaluate the situation of this company. The partial aim is to find out a history, present progression, the behaviour of customers and workers and the service of railway traffic. At the end I want to propose my innovation.
Klíčová slova
železniční doprava, marketingový dotazník, EU, služby, zákazníci, výzkum
Klíčová slova v angličtině
railway traffic, marketing questionnaire, the European Union, service, customer, research
Zásady pro vypracování
Charakteristika
\\Diplomová práce je zaměřena na analýzu managementu a marketingu produktů železniční dopravy s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj tohoto odvětví.
\\Cíl řešení
\\Cílem diplomové práce je analyzovat historii a současný vývoj železniční dopravy, kvalitu služeb a pracovníků, kteří je poskytují. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků a současných vývojových trendů, jakož i jejich komparace s kapacitami odvětví. Problematika transportu po silnici a po železnici. Hlavním cílem bude návrh určitých zlepšení v řídících procesech vedoucích ke zkvalitnění produkce a k zajištění konkurenceschopnosti.
\\Rámcová osnova
\\1.Úvod, 2.Literární přehled, 3. Cíle a metodika, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Diskuse, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Charakteristika
\\Diplomová práce je zaměřena na analýzu managementu a marketingu produktů železniční dopravy s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj tohoto odvětví.
\\Cíl řešení
\\Cílem diplomové práce je analyzovat historii a současný vývoj železniční dopravy, kvalitu služeb a pracovníků, kteří je poskytují. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků a současných vývojových trendů, jakož i jejich komparace s kapacitami odvětví. Problematika transportu po silnici a po železnici. Hlavním cílem bude návrh určitých zlepšení v řídících procesech vedoucích ke zkvalitnění produkce a k zajištění konkurenceschopnosti.
\\Rámcová osnova
\\1.Úvod, 2.Literární přehled, 3. Cíle a metodika, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Diskuse, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Mojžíš, V., Molková, T.:Technologie a řízení dopravy I : část železniční doprava. Vyd. 1. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2002 - 122 s. ISBN 80-7194-424-6
\\Veber, J. a kol.: Management : základy, prosperita, globalizace... 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 700 s. ISBN 80-7261-029-5
\\Payne, A.: Marketing služeb. Praha Grada Publishing. 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X
\\Parmová, D.: Řízení služeb. Přednášky. ZF JU. Č. Budějovice 2004. 96 s.
\\COT Business (časopis)
Seznam doporučené literatury
Mojžíš, V., Molková, T.:Technologie a řízení dopravy I : část železniční doprava. Vyd. 1. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2002 - 122 s. ISBN 80-7194-424-6
\\Veber, J. a kol.: Management : základy, prosperita, globalizace... 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 700 s. ISBN 80-7261-029-5
\\Payne, A.: Marketing služeb. Praha Grada Publishing. 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X
\\Parmová, D.: Řízení služeb. Přednášky. ZF JU. Č. Budějovice 2004. 96 s.
\\COT Business (časopis)