Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem je analyzovat využití nástrojů marketingové komunikace a sestavení návrhů a doporučení v oblasti komunikačního mixu pro maloobchodní jednotku Kaufland. Praktická část zahrnuje dotazníkové šetření, které identifikuje silné a slabé stránky marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on marketing communication in selected retail unit. The main goal is to analyze the use of marketing communication tools and a compilation of proposals and recommendations in the field of communication mix for the retail unit Kaufland. The practical part includes the questionnaire survey that identifies the strengths and the weaknesses of marketing communication.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, marketingové nástroje, analýza společnosti
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication mix, marketing instruments, analysis of the company
Rozsah průvodní práce
53 s. (67 214)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem je analyzovat využití nástrojů marketingové komunikace a sestavení návrhů a doporučení v oblasti komunikačního mixu pro maloobchodní jednotku Kaufland. Praktická část zahrnuje dotazníkové šetření, které identifikuje silné a slabé stránky marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on marketing communication in selected retail unit. The main goal is to analyze the use of marketing communication tools and a compilation of proposals and recommendations in the field of communication mix for the retail unit Kaufland. The practical part includes the questionnaire survey that identifies the strengths and the weaknesses of marketing communication.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, marketingové nástroje, analýza společnosti
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication mix, marketing instruments, analysis of the company
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je zhodnotit používání nástrojů marketingové komunikace ve vybrané maloobchodní jednotce. Na základě zjištěných poznatků poté pro tuto jednotku zpracovat doporučení v oblasti komunikačního mixu.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek řešeného problému
Sběr dat - dotazníkové šetření, strukturované rozhovory
Situační analýza
Návrh doporučení pro vybraný subjekt včetně ekonomického zhodnocení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Summary. 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je zhodnotit používání nástrojů marketingové komunikace ve vybrané maloobchodní jednotce. Na základě zjištěných poznatků poté pro tuto jednotku zpracovat doporučení v oblasti komunikačního mixu.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek řešeného problému
Sběr dat - dotazníkové šetření, strukturované rozhovory
Situační analýza
Návrh doporučení pro vybraný subjekt včetně ekonomického zhodnocení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární přehled. 3. Cíle a metody. 4. Analýza a syntéza poznatků z vlastního zkoumání. 5. Vlastní návrhy. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Summary. 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Egan, J. (2015). Marketing communications. London: Sage.
Karlíček, M. (2016). Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing.
Kotler, P., & Armstrong, G. (2010). Principles of marketing. New Jersey: Pearson Education.
Kozel, R. (2006). Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha: Grada.
Přikrylová, J., & Jahodová, H. (2010). Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Egan, J. (2015). Marketing communications. London: Sage.
Karlíček, M. (2016). Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing.
Kotler, P., & Armstrong, G. (2010). Principles of marketing. New Jersey: Pearson Education.
Kozel, R. (2006). Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha: Grada.
Přikrylová, J., & Jahodová, H. (2010). Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada.