Diplomová práce je zaměřena na vytvoření a aplikaci interní marketingové strategie do vývojového oddělení. Teoretická část práce popisuje marketingovou strategii a její metody, jako je SWOT analýza, portfolio analýza, marketingový audit a benchmarking, a také marketingový mix a postup nastavení KPI. Praktická část práce spočívá v aktivním využití metod strategického marketingu, jako je SWOT analýza, analýza portfolia, marketingový audit a benchmarking.
Ve druhé kapitole se diplomová práce zabývá teoretickým vysvětlením marketingového plánování a plánů, situační analýzou jako SWOT, portfolio analýzou a marketingovým auditem. Skládá se také z vysvětlení benchmarkingu, marketingového mixu, online marketingu a KPI. Další kapitola popisuje cíl diplomové práce a její metodiku. Následující kapitola se zaměřuje na praktické provedení analýzy. Předposlední část popisuje výsledky analýzy. Šestá kapitola je zaměřena na diskusi o navrhované strategii a KPI.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on creation and application of internal marketing strategy into the development department. The theoretical part of the Thesis describes marketing strategy and its methods such as SWOT analysis, Portfolio analysis, Marketing audit and Benchmarking as well as marketing mix and the procedure of setting up a KPIs. The practical part of the Thesis consists of active usage of the methods in strategical marketing such as SWOT analysis, Portfolio analysis, Marketing audit and Benchmarking.
In the second chapter the diploma thesis deals with the theoretical explanation of Marketing planning and plans, situational analysis such as SWOT, Portfolio analysis and Marketing audit. It also consists of explanation of Benchmarking, Marketing mix, Online marketing and KPI. The next chapter describes the target of the diploma thesis and its methodology. The following chapter focuses on the practical implementation of analysis. The next part describes the results of the analysis. The sixth chapter focuses on discussion about suggested strategy and KPI.
Klíčová slova
Marketing, interní marketing, marketingová strategie, marketingový audit, benchmarking, SWOT analýza, portfolio analýza, KPI, marketingové metody, vývoj, vývojáři, korporace, výzkum, webové stránky, články, sociální síť společnosti.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Internal Marketing, Marketing strategy, Marketing audit, Benchmarking, SWOT analysis, Portfolio analysis, KPI, Marketing methods, Development, Developers, Corporation, Reserch, Web pages, Articles, Company social network.
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření a aplikaci interní marketingové strategie do vývojového oddělení. Teoretická část práce popisuje marketingovou strategii a její metody, jako je SWOT analýza, portfolio analýza, marketingový audit a benchmarking, a také marketingový mix a postup nastavení KPI. Praktická část práce spočívá v aktivním využití metod strategického marketingu, jako je SWOT analýza, analýza portfolia, marketingový audit a benchmarking.
Ve druhé kapitole se diplomová práce zabývá teoretickým vysvětlením marketingového plánování a plánů, situační analýzou jako SWOT, portfolio analýzou a marketingovým auditem. Skládá se také z vysvětlení benchmarkingu, marketingového mixu, online marketingu a KPI. Další kapitola popisuje cíl diplomové práce a její metodiku. Následující kapitola se zaměřuje na praktické provedení analýzy. Předposlední část popisuje výsledky analýzy. Šestá kapitola je zaměřena na diskusi o navrhované strategii a KPI.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on creation and application of internal marketing strategy into the development department. The theoretical part of the Thesis describes marketing strategy and its methods such as SWOT analysis, Portfolio analysis, Marketing audit and Benchmarking as well as marketing mix and the procedure of setting up a KPIs. The practical part of the Thesis consists of active usage of the methods in strategical marketing such as SWOT analysis, Portfolio analysis, Marketing audit and Benchmarking.
In the second chapter the diploma thesis deals with the theoretical explanation of Marketing planning and plans, situational analysis such as SWOT, Portfolio analysis and Marketing audit. It also consists of explanation of Benchmarking, Marketing mix, Online marketing and KPI. The next chapter describes the target of the diploma thesis and its methodology. The following chapter focuses on the practical implementation of analysis. The next part describes the results of the analysis. The sixth chapter focuses on discussion about suggested strategy and KPI.
Klíčová slova
Marketing, interní marketing, marketingová strategie, marketingový audit, benchmarking, SWOT analýza, portfolio analýza, KPI, marketingové metody, vývoj, vývojáři, korporace, výzkum, webové stránky, články, sociální síť společnosti.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Internal Marketing, Marketing strategy, Marketing audit, Benchmarking, SWOT analysis, Portfolio analysis, KPI, Marketing methods, Development, Developers, Corporation, Reserch, Web pages, Articles, Company social network.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem diplomové práce je tvorba interní marketingové strategie, s jejíž pomocí oddělení vybrané organizace dosáhne lepších prodejních výsledků a získá nové zákazníky.
Metodika práce:
Studium, získání a shromáždění primárních a sekundárních dat, zpracování a vyhodnocení odborné literatury, zdrojů a teoretických východisek zabývajících se danou problematikou; provedení analýzy současného systému marketingu, analýza a syntéza dat spočívající v propojení výsledků a východisek z provedených analýz; návrh marketingové strategie a doporučení na zlepšení zkoumané oblasti.
Rámcová osnova:
1. Úvod.
2. Literární přehled.
3. Cíl a metodika.
4. Charakteristika vybrané organizace: historický vývoj, zaměření.
5. Zhodnocení současného stavu.
6. Diskuse, návrh marketingové strategie.
7. Závěr.
8. Přehled použité literatury.
9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem diplomové práce je tvorba interní marketingové strategie, s jejíž pomocí oddělení vybrané organizace dosáhne lepších prodejních výsledků a získá nové zákazníky.
Metodika práce:
Studium, získání a shromáždění primárních a sekundárních dat, zpracování a vyhodnocení odborné literatury, zdrojů a teoretických východisek zabývajících se danou problematikou; provedení analýzy současného systému marketingu, analýza a syntéza dat spočívající v propojení výsledků a východisek z provedených analýz; návrh marketingové strategie a doporučení na zlepšení zkoumané oblasti.
Rámcová osnova:
1. Úvod.
2. Literární přehled.
3. Cíl a metodika.
4. Charakteristika vybrané organizace: historický vývoj, zaměření.
5. Zhodnocení současného stavu.
6. Diskuse, návrh marketingové strategie.
7. Závěr.
8. Přehled použité literatury.
9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Cravens, D. W., & Piercy, N. F. (2013). Strategic marketing. New York: Mc Graw-Hill/Irwin.
Jakubíková. D. (2008). Strategický marketing. Praha: Grada Publishing.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. Praha: Grada Publishing.
Kotler, P. (2007). Moderní marketing. Praha: Grada Publishing.
Přikrylová J. (2019). Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing.
Seznam doporučené literatury
Cravens, D. W., & Piercy, N. F. (2013). Strategic marketing. New York: Mc Graw-Hill/Irwin.
Jakubíková. D. (2008). Strategický marketing. Praha: Grada Publishing.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2013). Marketing management. Praha: Grada Publishing.
Kotler, P. (2007). Moderní marketing. Praha: Grada Publishing.
Přikrylová J. (2019). Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing.