Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu identifikovat faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků turistické oblasti Česká Kanada. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky a návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách.
Anotace v angličtině
The main goal of the thesis is an identification of factors influencing satisfaction of South Bohemian visitors, particularly in Czech Canada Region, based on a quantitative research. It solves the issue of quality and quantity of a primary and a secondary supply of tourism in the chosen region in terms of demand. The outcome of the thesis is a proposal of measures leading to increasing in the satisfaction of tourism participants in the destination.
Klíčová slova
turistická oblast Česká Kanada, zimní sezóna, spokojenost návštěvníků, jižní Čechy
Klíčová slova v angličtině
Czech Canada tourist area, winter season, satisfaction of visitors, South Bohemia
Rozsah průvodní práce
86 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu identifikovat faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků turistické oblasti Česká Kanada. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky a návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách.
Anotace v angličtině
The main goal of the thesis is an identification of factors influencing satisfaction of South Bohemian visitors, particularly in Czech Canada Region, based on a quantitative research. It solves the issue of quality and quantity of a primary and a secondary supply of tourism in the chosen region in terms of demand. The outcome of the thesis is a proposal of measures leading to increasing in the satisfaction of tourism participants in the destination.
Klíčová slova
turistická oblast Česká Kanada, zimní sezóna, spokojenost návštěvníků, jižní Čechy
Klíčová slova v angličtině
Czech Canada tourist area, winter season, satisfaction of visitors, South Bohemia
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků turistické oblasti Česká Kanada. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky a návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Analýza současného stavu
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh opatření na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce (hypotézy). 2. Přehled řešené problematiky (literární rešerše). 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky (diskuze). 5. Závěr. I. Summary a key words v AJ. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků, tabulek a grafů. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků turistické oblasti Česká Kanada. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky a návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách.
Metodický postup:
Studium teoretických východisek
Příprava a realizace vlastního výzkumu
Analýza současného stavu
Syntéza výsledků a poznatků
Návrh opatření na základě zjištěných poznatků
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce (hypotézy). 2. Přehled řešené problematiky (literární rešerše). 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky (diskuze). 5. Závěr. I. Summary a key words v AJ. II. Seznam použitých zdrojů. III. Seznam obrázků, tabulek a grafů. IV. Seznam příloh. V. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Bowen, J.T., & Makens, J.C. (2010). Marketing for hospitality and tourism. Boston: Pearson.
Middleton, V. T., Fyall, A., & Morgan, M. (2009). Marketing in Travel and Tourism. London: Butterworth-Heinemann.
Palatková, M. (2011). Marketingový management destinace. Praha: Grada Publishing, a.s.
Rašovská, I., & Ryglová, K. (2017). Management kvality služeb v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s.
Wang, Y., Pizam, A. (2011). Destination marketing and management: Theories and applications. MA: CABI Pub.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Bowen, J.T., & Makens, J.C. (2010). Marketing for hospitality and tourism. Boston: Pearson.
Middleton, V. T., Fyall, A., & Morgan, M. (2009). Marketing in Travel and Tourism. London: Butterworth-Heinemann.
Palatková, M. (2011). Marketingový management destinace. Praha: Grada Publishing, a.s.
Rašovská, I., & Ryglová, K. (2017). Management kvality služeb v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s.
Wang, Y., Pizam, A. (2011). Destination marketing and management: Theories and applications. MA: CABI Pub.