Prokineticiny mají širokou škálu účinků na biologické funkce. Jsou známy především u obratlovců. O homolozích těchto proteinů u klíšťat toho zatím mnoho nevíme. S cílem získat více informací o prokineticinech u Ixodes ricinus jsem se v této práci zabývala stanovením jejich expresních profilů.
Annotation in English
Prokineticins have a wide range of effects on biological functions. These are known mainly in vertebrates. Much remains unknown about the homologs of these proteins in ticks. In order to obtain more information about prokineticins in Ixodes ricinus I have been concerned in this work with the determination of their expression profiles in ticks.
Keywords
Ixodes ricinus, prokineticin, exprese proteinu, klíště obecné
Keywords in English
Ixodes ricinus, prokineticin, protein expression, common tick
Length of the covering note
34 s.
Language
CZ
Annotation
Prokineticiny mají širokou škálu účinků na biologické funkce. Jsou známy především u obratlovců. O homolozích těchto proteinů u klíšťat toho zatím mnoho nevíme. S cílem získat více informací o prokineticinech u Ixodes ricinus jsem se v této práci zabývala stanovením jejich expresních profilů.
Annotation in English
Prokineticins have a wide range of effects on biological functions. These are known mainly in vertebrates. Much remains unknown about the homologs of these proteins in ticks. In order to obtain more information about prokineticins in Ixodes ricinus I have been concerned in this work with the determination of their expression profiles in ticks.
Keywords
Ixodes ricinus, prokineticin, exprese proteinu, klíště obecné
Keywords in English
Ixodes ricinus, prokineticin, protein expression, common tick
Research Plan
-
Research Plan
-
Recommended resources
-
Recommended resources
-
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Obhajoba probíhala hybridně, online byl přítomen oponent. Komise se sešla ve stejném složení jako ve schváleném návrhu.
1. Studentka představila výsledky své práce během 15ti minut.
2. Školitelka přečetla svůj posudek a se studentkou byla spokojená.
3. Předseda komise vyzval oponenta k přečtení posudku
4. Oponent přečetl posudek, své komentáře, připomínky a vznesl dotazy: Proč byli přidáni samci během sání, jakou roli hrají ve střevě, byly odchylky v expresi zaznamenány i u referenčních genů, je možné že kontaminace byly primer dimery?
5. Studentka zodpověděla dotazy ke spokojenosti oponenta
6. Komise hlasovala 2x velmi dobře, 2x výborně, průměr 1,5, čili konečné hodnocení velmi dobře