Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu Minipivovaru U Stočesů. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů ohledně pivovarnictví a základní informace o minipivovarech. Dále jsou zde popsány jednotlivé složky marketingového mixu 4P a další možné koncepce marketingového mixu. Praktická část se věnuje představení a charakteristice Minipivovaru U Stočesů a analýzou jeho marketingového mixu. Cílem práce je vyhodnotit jednotlivé složky marketingového mixu 4P, porovnat s ostatními minipivovary a navrhnout změny do budoucna, které by vedly ke zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with an analysis of the marketing mix of Minibrewery U Stočesů. The work is divided into two parts - the theoretical and the practical part. In the theoretical part are knowledge from literary sources about brewing and basic information about the minibrewing industry are processed. It also describes the individually components of the 4P marketing mix and other possible marketing mix concepts. The practical part describes the introduction and characteristics of minibrewery U Stočesů and the analysis of its marketing mix. The aim of the work is to evaluate the individual components of the 4P marketing mix, compare with other minibreweries and propose changes for the future that would lead to improvements.
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu Minipivovaru U Stočesů. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů ohledně pivovarnictví a základní informace o minipivovarech. Dále jsou zde popsány jednotlivé složky marketingového mixu 4P a další možné koncepce marketingového mixu. Praktická část se věnuje představení a charakteristice Minipivovaru U Stočesů a analýzou jeho marketingového mixu. Cílem práce je vyhodnotit jednotlivé složky marketingového mixu 4P, porovnat s ostatními minipivovary a navrhnout změny do budoucna, které by vedly ke zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with an analysis of the marketing mix of Minibrewery U Stočesů. The work is divided into two parts - the theoretical and the practical part. In the theoretical part are knowledge from literary sources about brewing and basic information about the minibrewing industry are processed. It also describes the individually components of the 4P marketing mix and other possible marketing mix concepts. The practical part describes the introduction and characteristics of minibrewery U Stočesů and the analysis of its marketing mix. The aim of the work is to evaluate the individual components of the 4P marketing mix, compare with other minibreweries and propose changes for the future that would lead to improvements.
Cílem bakalářské práce je zpracování marketingového mixu vybraného minipivovaru. Součástí práce je jak literární přehled, ve kterém student shrne aktuální informace a trendy z odborných publikací o marketingovém mixu a problematice minipivovarů v ČR. Tak praktická část, ve které student předloží výsledky vlastního šetření ve vybraném minipivovaru. Výsledky zhodnotí a navrhne případné opatření vedoucí ke zlepšení aktuálně používaného marketingového mixu ve vybraném minipivovaru. \\
Metodický postup:\\
1. Úvod.\\
2. Literární přehled.\\
3. Metodika.\\
4. Vlastní práce.\\
5. Závěr.\\
6. Seznam literatury.\\
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zpracování marketingového mixu vybraného minipivovaru. Součástí práce je jak literární přehled, ve kterém student shrne aktuální informace a trendy z odborných publikací o marketingovém mixu a problematice minipivovarů v ČR. Tak praktická část, ve které student předloží výsledky vlastního šetření ve vybraném minipivovaru. Výsledky zhodnotí a navrhne případné opatření vedoucí ke zlepšení aktuálně používaného marketingového mixu ve vybraném minipivovaru. \\
Metodický postup:\\
1. Úvod.\\
2. Literární přehled.\\
3. Metodika.\\
4. Vlastní práce.\\
5. Závěr.\\
6. Seznam literatury.\\
Seznam doporučené literatury
Kotler,P : Moderní marketing, 2007, Grada, Praha, ISBN 80-2471-545-7\\
Basařová, G. A kol. (2011). České pivo, HBT, ISBN 978-80-87109-25-0\\
Kratochvíle, A. (2005). Pivovarství českých zemí v proměnách 20. století, Výzkumný ústav pivovarský a sladařský, Praha, ISBN 80-86576-16-7.\\
Seznam doporučené literatury
Kotler,P : Moderní marketing, 2007, Grada, Praha, ISBN 80-2471-545-7\\
Basařová, G. A kol. (2011). České pivo, HBT, ISBN 978-80-87109-25-0\\
Kratochvíle, A. (2005). Pivovarství českých zemí v proměnách 20. století, Výzkumný ústav pivovarský a sladařský, Praha, ISBN 80-86576-16-7.\\