Práce je zaměřena na zhodnocení aktuální situace destinace MAS Rozkvět, z. s. a nalezení vhodného způsobu propagace destinace. V práci byly použity analýzy STEP a SWOT, Porterův model pěti sil a rovněž bylo provedeno dotazníkové šetření na vzorku 85 respondentů. Po provedení potřebných analýz vyplynulo, že destinace by se měla vydat cestou strategie VYUŽITÍ. Destinace by měla využít svých silnýc stránek a příležitostí pro zvýšení návštěvnosti oblasti. Mezi vydanými doporučeními bylo vytvoření jednotného webového portálu a stránky na facebooku, která by zájemce informovala o přírodních, historických i kulturních zajímavostech a rovněž by sloužila jako zdroj kontaktů pro poskytovatele ubytovacích a stravovacích služeb. Stránka na facebooku by byla využita i pro informování o blížících se akcí. Na závěr práce bylo vydáno několik doporučení, mezi která patří úzká spolupráce mezi starosty a podnikateli na tvorbě propagačního webu, pokračování v orientaci na kvalitu potravinářských produktů a zlepšení jazykové vybavenosti zaměstnanců MAS Rozkvět, z.s.
Anotace v angličtině
The work is focused on the evaluation of the current situation destination MAS Rozkvět, z. s. and it is also focused on finding a good way for promotion destination. STEP analysis and SWOT, Porter's five forces model and also there was a questionnaire survey were used in this paper on a sample of 85 respondents. After making the necessary analysis it revealed that destination should follow a route utilization strategy. Destinations should use its strong points and opportunities to increase traffic of area. Among the recommendations issued was to create a united web portal and Facebook page, which would inform those interested about the natural, historical and cultural attractions, and would also serve as a source of contacts for providers of accommodation and catering services. Facebook page would be used for information about upcoming events. In conclusion, it issued several recommendations, which include close cooperation between the mayor and entrepreneurs on the creation of a promotional Web site, continuing to focus on the quality of food products and improving the language skills of employees MAS heyday, Z.S.
Klíčová slova
Destinační management, destinace, cestovní ruch
Klíčová slova v angličtině
Destination management, destination, tourism
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na zhodnocení aktuální situace destinace MAS Rozkvět, z. s. a nalezení vhodného způsobu propagace destinace. V práci byly použity analýzy STEP a SWOT, Porterův model pěti sil a rovněž bylo provedeno dotazníkové šetření na vzorku 85 respondentů. Po provedení potřebných analýz vyplynulo, že destinace by se měla vydat cestou strategie VYUŽITÍ. Destinace by měla využít svých silnýc stránek a příležitostí pro zvýšení návštěvnosti oblasti. Mezi vydanými doporučeními bylo vytvoření jednotného webového portálu a stránky na facebooku, která by zájemce informovala o přírodních, historických i kulturních zajímavostech a rovněž by sloužila jako zdroj kontaktů pro poskytovatele ubytovacích a stravovacích služeb. Stránka na facebooku by byla využita i pro informování o blížících se akcí. Na závěr práce bylo vydáno několik doporučení, mezi která patří úzká spolupráce mezi starosty a podnikateli na tvorbě propagačního webu, pokračování v orientaci na kvalitu potravinářských produktů a zlepšení jazykové vybavenosti zaměstnanců MAS Rozkvět, z.s.
Anotace v angličtině
The work is focused on the evaluation of the current situation destination MAS Rozkvět, z. s. and it is also focused on finding a good way for promotion destination. STEP analysis and SWOT, Porter's five forces model and also there was a questionnaire survey were used in this paper on a sample of 85 respondents. After making the necessary analysis it revealed that destination should follow a route utilization strategy. Destinations should use its strong points and opportunities to increase traffic of area. Among the recommendations issued was to create a united web portal and Facebook page, which would inform those interested about the natural, historical and cultural attractions, and would also serve as a source of contacts for providers of accommodation and catering services. Facebook page would be used for information about upcoming events. In conclusion, it issued several recommendations, which include close cooperation between the mayor and entrepreneurs on the creation of a promotional Web site, continuing to focus on the quality of food products and improving the language skills of employees MAS heyday, Z.S.
Klíčová slova
Destinační management, destinace, cestovní ruch
Klíčová slova v angličtině
Destination management, destination, tourism
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce bude zanalyzování podmínek, aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu ve zvoleném regionu, způsobům destinačního managementu vzhledem k moderním trendům v tomto odvětví a komparaci s obdobnými managementy v jiných lokalitách. Bakalářská práce je zaměřena na analýzu podmínek vnějšího a vnitřního prostředí pro destinační management v MAS Rozkvět. Dílčím výstupem bude návrh marketingové značky této venkovské oblasti.
Metodika práce:
V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím terénního průzkumu a analýzy statistických údajů. Autor provede průzkum možných procesů destinačního managementu a navrhne dle výstupů analýzy marketingovou značku na podporu propagace venkovských oblastí typu obcí MAS Rozkvět. Soubor návrhů bude doplněn příslušnou kvantitativní dokumentací.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce bude zanalyzování podmínek, aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu ve zvoleném regionu, způsobům destinačního managementu vzhledem k moderním trendům v tomto odvětví a komparaci s obdobnými managementy v jiných lokalitách. Bakalářská práce je zaměřena na analýzu podmínek vnějšího a vnitřního prostředí pro destinační management v MAS Rozkvět. Dílčím výstupem bude návrh marketingové značky této venkovské oblasti.
Metodika práce:
V práci budou použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím terénního průzkumu a analýzy statistických údajů. Autor provede průzkum možných procesů destinačního managementu a navrhne dle výstupů analýzy marketingovou značku na podporu propagace venkovských oblastí typu obcí MAS Rozkvět. Soubor návrhů bude doplněn příslušnou kvantitativní dokumentací.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Cíle a metodika, 3. Literární přehled, 4. Řešení problematiky, 5. Provedení analýzy, 6. Návrhová část, 7. Závěr, 8. Resumé, 9. Použitá literatura, 10. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
1. Horner, S., Swarbrooke, J. (2003). Cestovní ruch, ubytování a stravování, využitívolného času. Praha: Grada Publishing, a.s
2. Jakubíková, D. (2010). Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s.
4. Parmová, D. (2004). Řízení služeb: přednášky (1.vyd.). České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zemědělská fakulta.
5. Parmová, D. (2003). Provoz služeb v cestovním ruchu. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta.
6. Rolínek, L., Bednářová, D., Krninská, R., Škodová Parmová, D., Řehoř, P., Pech, M., Štípek, V., Toušek, R. (2008). Procesní řízení. České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
7. Škodová Parmová, D. (2012). Konkurenceschopnost a služby pro podnikatele. Praha: Alfa nakladatelství
Seznam doporučené literatury
1. Horner, S., Swarbrooke, J. (2003). Cestovní ruch, ubytování a stravování, využitívolného času. Praha: Grada Publishing, a.s
2. Jakubíková, D. (2010). Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s.
4. Parmová, D. (2004). Řízení služeb: přednášky (1.vyd.). České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zemědělská fakulta.
5. Parmová, D. (2003). Provoz služeb v cestovním ruchu. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta.
6. Rolínek, L., Bednářová, D., Krninská, R., Škodová Parmová, D., Řehoř, P., Pech, M., Štípek, V., Toušek, R. (2008). Procesní řízení. České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
7. Škodová Parmová, D. (2012). Konkurenceschopnost a služby pro podnikatele. Praha: Alfa nakladatelství