Diplomová práce se zabývala bedýnkovým systémem, který je světově rozšířenou formou alternativního potravinového systému. Hlavním cílem práce bylo identifikovat subjekty zapojené do distribuce bedýnek a provést průzkum zkušeností s touto formou prodeje. Dále pak vymezit postoj spotřebitelů k tomuto způsobu prodeje.
Anotace v angličtině
The diploma dissertation deals with farm box home delivery which is world widespread form of an alternative food system. The main aim of this dissertation was to identify the subjects involved in farm box distribution and make a survey on experiences with this form of business - afterwards to define the consumers´ attitude to this way of distribution.
CSA, agriculture supported by community, farm box, short supply chain, alternative food systems, local products
Rozsah průvodní práce
61 s. (118 381 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývala bedýnkovým systémem, který je světově rozšířenou formou alternativního potravinového systému. Hlavním cílem práce bylo identifikovat subjekty zapojené do distribuce bedýnek a provést průzkum zkušeností s touto formou prodeje. Dále pak vymezit postoj spotřebitelů k tomuto způsobu prodeje.
Anotace v angličtině
The diploma dissertation deals with farm box home delivery which is world widespread form of an alternative food system. The main aim of this dissertation was to identify the subjects involved in farm box distribution and make a survey on experiences with this form of business - afterwards to define the consumers´ attitude to this way of distribution.
CSA, agriculture supported by community, farm box, short supply chain, alternative food systems, local products
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je identifikovat subjekty zapojené do distribuce prostřednictvím bedýnek a provést průzkum zkušeností s touto formou prodeje. Dále pak vymezit postoj spotřebitelů k tomuto způsobu prodeje.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Identifikace zapojených podnikatelských subjektů
Dotazníkové šetření: subjekty zapojené do systému bedýnek
Spotřebitelský průzkum
Formulace závěrů
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce (hypotézy - pokud jsou s ohledem na zvolené téma potřebné). 2. Přehled řešené problematiky (literární rešerše). 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky, případně diskuse. 5. Závěr.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je identifikovat subjekty zapojené do distribuce prostřednictvím bedýnek a provést průzkum zkušeností s touto formou prodeje. Dále pak vymezit postoj spotřebitelů k tomuto způsobu prodeje.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Identifikace zapojených podnikatelských subjektů
Dotazníkové šetření: subjekty zapojené do systému bedýnek
Spotřebitelský průzkum
Formulace závěrů
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce (hypotézy - pokud jsou s ohledem na zvolené téma potřebné). 2. Přehled řešené problematiky (literární rešerše). 3. Metodika. 4. Řešení a výsledky, případně diskuse. 5. Závěr.
Seznam doporučené literatury
Robinson, J.M., & Hartenfeld, J.A. (2007). The Farmers' Market Book: Growing Food, Cultivating Community. Bloomington: Indiana University Press.
Kozel, R., Mynářová, L., & Svobodová, H. (2011). Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing.
Schiffmann, L.G., & Kanuk, L.L. (2004). Nákupní chování. Brno: Computer Press.
Vysekalová, J., Tomek, I., Kotyzová, P., Jurášková, O., & Juříková, M. (2011). Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství černé skříňky. Praha: Grada Publishing.
Wells, V., & Foxall, G. (eds.) (2012). Handbook of Developments in Consumer Behaviour. Edward Elgar Pub.
Seznam doporučené literatury
Robinson, J.M., & Hartenfeld, J.A. (2007). The Farmers' Market Book: Growing Food, Cultivating Community. Bloomington: Indiana University Press.
Kozel, R., Mynářová, L., & Svobodová, H. (2011). Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing.
Schiffmann, L.G., & Kanuk, L.L. (2004). Nákupní chování. Brno: Computer Press.
Vysekalová, J., Tomek, I., Kotyzová, P., Jurášková, O., & Juříková, M. (2011). Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství černé skříňky. Praha: Grada Publishing.
Wells, V., & Foxall, G. (eds.) (2012). Handbook of Developments in Consumer Behaviour. Edward Elgar Pub.