Hlavním cílem této diplomové práce bylo navrhnout změny PR komunikace ve vybraném podniku, Pivovaru a restauraci ENERGON. Tato doporučení byla vytvořena na základě analýzy trendů v PR a analýzy marketingové komunikace v tomto podniku.Vytvořená doporučení se týkala zejména spolupráce s lifestylovými blogery a dalšími názorovými ovlivňovateli, se specializovanými časopisy o jídle. Doporučení byla uvedena i pro oblast on-line komunikace, která hraje v současném PR důležitou roli. Důležitou součástí návrhů byl i výpočet jejich finanční náročnosti.
Anotace v angličtině
The main goal of this diploma thesis was to propose changes of PR communication in a chosen company. These recommendations were created based on the analysis of the current trends in public relations and analysis of the current situation in marketing communications and PR in a chosen company, ENERGON Brewery. They mainly concerned cooperation with life-style bloggers and other opinion-influencers, collaboration with the food-specialized magazines. Recommendations will also be applied to improve on-line reputation of the company and its on-line communication. An important part of the proposals was also the calculation of their financial cost.
Image, communication, public relations, on-line, media, trends, reputation
Rozsah průvodní práce
108 s. (163 600 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této diplomové práce bylo navrhnout změny PR komunikace ve vybraném podniku, Pivovaru a restauraci ENERGON. Tato doporučení byla vytvořena na základě analýzy trendů v PR a analýzy marketingové komunikace v tomto podniku.Vytvořená doporučení se týkala zejména spolupráce s lifestylovými blogery a dalšími názorovými ovlivňovateli, se specializovanými časopisy o jídle. Doporučení byla uvedena i pro oblast on-line komunikace, která hraje v současném PR důležitou roli. Důležitou součástí návrhů byl i výpočet jejich finanční náročnosti.
Anotace v angličtině
The main goal of this diploma thesis was to propose changes of PR communication in a chosen company. These recommendations were created based on the analysis of the current trends in public relations and analysis of the current situation in marketing communications and PR in a chosen company, ENERGON Brewery. They mainly concerned cooperation with life-style bloggers and other opinion-influencers, collaboration with the food-specialized magazines. Recommendations will also be applied to improve on-line reputation of the company and its on-line communication. An important part of the proposals was also the calculation of their financial cost.
Image, communication, public relations, on-line, media, trends, reputation
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Na základě analýzy současného stavu využívaných nástrojů PR navrhnout změny, a to v návaznosti na současné trendy v této oblasti.
Metodický postup:
1. Studium odborné literatury
2. Analýza současného stavu ve vybraném podniku
3. Analýza současných trendů v oblasti PR
4. Syntéza výsledků a návrhy doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika práce. 4. Vlastní práce - analýzy. 5. Syntéza výsledků a návrhy doporučení. 6. Závěr. 7. Seznam použitých zdrojů. 8. Seznam příloh.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Na základě analýzy současného stavu využívaných nástrojů PR navrhnout změny, a to v návaznosti na současné trendy v této oblasti.
Metodický postup:
1. Studium odborné literatury
2. Analýza současného stavu ve vybraném podniku
3. Analýza současných trendů v oblasti PR
4. Syntéza výsledků a návrhy doporučení
Rámcová osnova:
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika práce. 4. Vlastní práce - analýzy. 5. Syntéza výsledků a návrhy doporučení. 6. Závěr. 7. Seznam použitých zdrojů. 8. Seznam příloh.
Seznam doporučené literatury
Ftorek, J. (2012). Public relations jako ovlivňování mínění: Jak úspěšně ovlivňovat a
nenechat se zmanipulovat. 3. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing
Karlíček, M., & Král, P. (2011). Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem
trhu. Praha: Grada Publishing
Kopecký, L. (2013). Public relations: dějiny, teorie, praxe. Praha: Grada Publishing
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J. & Armstrong, G. (2007). Moderní marketing: 4.
Evropské vydání. Praha: Grada Publishing
Svoboda, V. (2009). Public relations moderně a účinně. Praha: Grada publishing.
Seznam doporučené literatury
Ftorek, J. (2012). Public relations jako ovlivňování mínění: Jak úspěšně ovlivňovat a
nenechat se zmanipulovat. 3. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing
Karlíček, M., & Král, P. (2011). Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem
trhu. Praha: Grada Publishing
Kopecký, L. (2013). Public relations: dějiny, teorie, praxe. Praha: Grada Publishing
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J. & Armstrong, G. (2007). Moderní marketing: 4.
Evropské vydání. Praha: Grada Publishing
Svoboda, V. (2009). Public relations moderně a účinně. Praha: Grada publishing.