Práce se zabývá teoretickou analýzou činitelů volnočasové výchovy a vzdělávání v oblasti jezdectví. S využitím jednotlivých forem existence kurikula zachycuje jejich vazbu na výcvik a vzdělávání ve výše uvedené oblasti.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis focuses on theoretical analysis of educational factors of horseback riding training in leisure time.The Thesis uses the curriculum phases for the way of explanation of the connection of the education of horseback riding training.
Klíčová slova
kurikulum, formy existence kurikula, volný čas, jezdectví, kůň, jezdec, výchova, vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
curriculum, curriculum phases, horseback riding, leisure time, horse, horse
rider, education, training
Rozsah průvodní práce
49 s. (83 917 znaků bez mezer)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá teoretickou analýzou činitelů volnočasové výchovy a vzdělávání v oblasti jezdectví. S využitím jednotlivých forem existence kurikula zachycuje jejich vazbu na výcvik a vzdělávání ve výše uvedené oblasti.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis focuses on theoretical analysis of educational factors of horseback riding training in leisure time.The Thesis uses the curriculum phases for the way of explanation of the connection of the education of horseback riding training.
Klíčová slova
kurikulum, formy existence kurikula, volný čas, jezdectví, kůň, jezdec, výchova, vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
curriculum, curriculum phases, horseback riding, leisure time, horse, horse
rider, education, training
Zásady pro vypracování
Teoretická analýza edukačních faktorů, které je důležité vzít v potaz při jezdeckém výcviku jako volnočasové aktivitě. Cílem práce je vymezit jednotlivé činitele, které ovlivňují výchovu a vzdělávání jednotlivce ve volném čase v oblasti jezdectví.
Zásady pro vypracování
Teoretická analýza edukačních faktorů, které je důležité vzít v potaz při jezdeckém výcviku jako volnočasové aktivitě. Cílem práce je vymezit jednotlivé činitele, které ovlivňují výchovu a vzdělávání jednotlivce ve volném čase v oblasti jezdectví.
Seznam doporučené literatury
1.PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času.Praha: Univerzita Karlova, 2014.
2.PLHÁKOVÁ, A. Učebnice obecné psychologie. Praha: Academia, 2004. ISBN 80-200-1086-6.
3.VACÍNOVÁ, M.; LANGOVÁ, M. Vybrané kapitoly z psychologie. Praha: Československý spisovatel, 2011. ISBN 978-80-7459-014-6.
4.ČÁP, J. Psychologie pro učitele. Praha: SPN, 1987. ISBN 46-00-13/3.
5.HÁJEK, B.; HOFBAUER, B.; PÁVKOVÁ, J. Pedagogické ovlivňování volného času: trendy pedagogiky volného času. Vyd. 2., aktualiz.[i.e. 3. vyd.]. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0030-7
Seznam doporučené literatury
1.PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času.Praha: Univerzita Karlova, 2014.
2.PLHÁKOVÁ, A. Učebnice obecné psychologie. Praha: Academia, 2004. ISBN 80-200-1086-6.
3.VACÍNOVÁ, M.; LANGOVÁ, M. Vybrané kapitoly z psychologie. Praha: Československý spisovatel, 2011. ISBN 978-80-7459-014-6.
4.ČÁP, J. Psychologie pro učitele. Praha: SPN, 1987. ISBN 46-00-13/3.
5.HÁJEK, B.; HOFBAUER, B.; PÁVKOVÁ, J. Pedagogické ovlivňování volného času: trendy pedagogiky volného času. Vyd. 2., aktualiz.[i.e. 3. vyd.]. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0030-7