Tato diplomová práce se zabývá tvorbou univerzální webové CRM aplikace pro e-shop. Součástí webové aplikace je REST API, pomocí kterého se e-shop na CRM aplikaci napojuje. API je napojeno na e-commerce službu Mailchimp, která zajišťuje rozesílání newsletterů a e-mailových kampaní. Dále je API napojeno na službu Mandrill, která se stará o transakční e-maily. Webová aplikace přehledně zobrazuje data z e-shopu a umožňuje s nimi případnou manipulaci. Jednou ze součástí CRM aplikace je statistický modul, který vyhodnocuje data nashromážděná prostřednictvím API. Aplikace má za cíl pomoci provozovatelům e-shopů získat nové zákazníky, udržet si stávající zákazníky a zefektivnit e-commerce propagaci. Aplikace dále zprostředkovává UAC pro zákazníky e-shopu a zajišťuje rozesílání transakčních e-mailů z e-shopu. Součástí práce je dokumentace, která usnadňuje napojení e-shopu na CRM API.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the creation of a universal web CRM application for an e-shop. Part of the web application is the REST API, which is used to connect the e-shop to the CRM application. The API is connected to the Mailchimp e-commerce service, which provides newsletters and e-mail campaigns. Furthermore, the API is connected to the Mandrill service, which takes care of transactional e-mails. The web application clearly displays data from the e-shop and allows for possible manipulation with them. One of the components of the CRM application is a statistical module that evaluates the data collected through the API. The application aims to help e-shop operators gain new customers, keep existing customers and improve e-commerce promotion effectiveness. The application also mediates UAC for e-shop customers and ensures the sending of transaction e-mails from the e-shop. Part of the work is documentation that facilitates the connection of the e-shop to the CRM API.
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou univerzální webové CRM aplikace pro e-shop. Součástí webové aplikace je REST API, pomocí kterého se e-shop na CRM aplikaci napojuje. API je napojeno na e-commerce službu Mailchimp, která zajišťuje rozesílání newsletterů a e-mailových kampaní. Dále je API napojeno na službu Mandrill, která se stará o transakční e-maily. Webová aplikace přehledně zobrazuje data z e-shopu a umožňuje s nimi případnou manipulaci. Jednou ze součástí CRM aplikace je statistický modul, který vyhodnocuje data nashromážděná prostřednictvím API. Aplikace má za cíl pomoci provozovatelům e-shopů získat nové zákazníky, udržet si stávající zákazníky a zefektivnit e-commerce propagaci. Aplikace dále zprostředkovává UAC pro zákazníky e-shopu a zajišťuje rozesílání transakčních e-mailů z e-shopu. Součástí práce je dokumentace, která usnadňuje napojení e-shopu na CRM API.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the creation of a universal web CRM application for an e-shop. Part of the web application is the REST API, which is used to connect the e-shop to the CRM application. The API is connected to the Mailchimp e-commerce service, which provides newsletters and e-mail campaigns. Furthermore, the API is connected to the Mandrill service, which takes care of transactional e-mails. The web application clearly displays data from the e-shop and allows for possible manipulation with them. One of the components of the CRM application is a statistical module that evaluates the data collected through the API. The application aims to help e-shop operators gain new customers, keep existing customers and improve e-commerce promotion effectiveness. The application also mediates UAC for e-shop customers and ensures the sending of transaction e-mails from the e-shop. Part of the work is documentation that facilitates the connection of the e-shop to the CRM API.
Obhajoba studenta
Představení diplomové práce
- Základní vlastnosti CRM aplikace
- API CRM aplikace
- Služba Mailchimp - Automatizované kampaně
- Statistiky
- Věrnostní systém
- Logování
Praktická ukázka
Hodnocení diplomové práce
Vedoucí diplomové práce
Autor nedokázal prodat svou práci, příliš se zaměřil na technologie.
Hodnocení: dobře
Otázka: Cílem CRM modulu je segmentace klientů, prezentujte ve vašem řešení.
Oponent č.1
Popis kapitol, v práci chybí cíl práce. Autor nepřináší nové náměty. Obrázky chybí orientované vazby. Chybí bezpečnost dat a autentizace. Nedostatečný popis testování. Kvalita použitých obrázků není dostatečná.
Praktické řešení nebylo uvedeno. Dostatečné pro bakalářskou práci.
Hodnocení: dobře
Otázka 1: Jak vypadá dokumentace k CRM aplikaci?
Otázka 2: Jak se liší vaše řešení od řešení na trhu?
Otázka 3: Váš osobní přínos do této aplikace.
Oponent č.2
Odborná úroveň práce - velmi dobře, špatná kvalita obrázků, závěr nedostatečný, chybí bezpečnost aplikace, cíle práce nejsou v textu uvedeny.
Hodnocení: velmi dobře
Otázka 1: Bezpečnost rozhraní Rest API. - vlastní řešení
Komise
Milan Novák - Požadavek na předvedení věrnostních programů. Chybí navázání na účetní systémy.