Cílem této bakalářské práce je analyzovat, jakým způsobem organizace CzechTourism vyu-žívá k propagaci České republiky sociální sítě, a nabídnout případná další využití do bu-doucna v souladu s jejich vývojem.
Za tímto účelem jsou v teoretické části popsány základní pojmy vztahující se k marketingové oblasti, s důrazem na propagaci produktu v rámci sociálních sítí. V praktické části bakalářské práce je představena samotná organizace CzechTourism a hlavní informace o ní, především její vznik, cíle, poslání a marketingový plán. Dále se práce zaměřuje na ana-lýzu třech sociálních sítí, na kterých se tato organizace prezentuje. Součástí práce je dotaz-níkové šetření, jehož záměrem je zjistit, jakou hrají roli sociální sítě u zahraniční veřejnosti při cestování, a jaké mají povědomí o organizaci CzechTourism. Na základě zjištěných po-znatků je zhodnocena celková aktivita CzechTourism na daných sítích, a následně jsou vy-tvořeny návrhy na jejich další využití do budoucna
Anotace v angličtině
The purpose of this bachelor thesis is to analyse how the organization CzechTourism utilizes different social networks to promote the Czech Republic and to propose the potential further use in accordance with their development.
For this purpose, the theoretical part describes the basic concepts related to the marketing area with emphasis on promotion within social networks. The organization CzechTourism is introduced in the practical part of the bachelor thesis. Specifically, its foundation, goals, mis-sion and also, their marketing strategies. Furthermore, the thesis is focused on analysing three specific social networks where the CzechTourism organisation is presented. The thesis includes, as well, a questionnaire survey which focuses on what role social networks have in the foreign public opinion when making their travel plans. In addition, the research analyses the awareness of foreign public about the organization CzechTourism. Based on obtained results of our research we then evaluate the overall activity of the CzechTourism on the giv-en social networks and subsequently propose new suggestions for their future utilization
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, propagační mix, online marketing, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communications, promotional mix, online marketing, social networks
Rozsah průvodní práce
96 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analyzovat, jakým způsobem organizace CzechTourism vyu-žívá k propagaci České republiky sociální sítě, a nabídnout případná další využití do bu-doucna v souladu s jejich vývojem.
Za tímto účelem jsou v teoretické části popsány základní pojmy vztahující se k marketingové oblasti, s důrazem na propagaci produktu v rámci sociálních sítí. V praktické části bakalářské práce je představena samotná organizace CzechTourism a hlavní informace o ní, především její vznik, cíle, poslání a marketingový plán. Dále se práce zaměřuje na ana-lýzu třech sociálních sítí, na kterých se tato organizace prezentuje. Součástí práce je dotaz-níkové šetření, jehož záměrem je zjistit, jakou hrají roli sociální sítě u zahraniční veřejnosti při cestování, a jaké mají povědomí o organizaci CzechTourism. Na základě zjištěných po-znatků je zhodnocena celková aktivita CzechTourism na daných sítích, a následně jsou vy-tvořeny návrhy na jejich další využití do budoucna
Anotace v angličtině
The purpose of this bachelor thesis is to analyse how the organization CzechTourism utilizes different social networks to promote the Czech Republic and to propose the potential further use in accordance with their development.
For this purpose, the theoretical part describes the basic concepts related to the marketing area with emphasis on promotion within social networks. The organization CzechTourism is introduced in the practical part of the bachelor thesis. Specifically, its foundation, goals, mis-sion and also, their marketing strategies. Furthermore, the thesis is focused on analysing three specific social networks where the CzechTourism organisation is presented. The thesis includes, as well, a questionnaire survey which focuses on what role social networks have in the foreign public opinion when making their travel plans. In addition, the research analyses the awareness of foreign public about the organization CzechTourism. Based on obtained results of our research we then evaluate the overall activity of the CzechTourism on the giv-en social networks and subsequently propose new suggestions for their future utilization
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, propagační mix, online marketing, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communications, promotional mix, online marketing, social networks
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem organizace CzechTourism využívá sociální sítě k propagaci České republiky a na základě zjištěných informací navrhnout případná využití do budoucna v souladu s jejich vývojem.\\
Struktura:\\
Základní vymezení pojmů týkajících se řešené problematiky\\
Propagační činnost\\
Organizace CzechTourism\\
- Charakteristika\\
- Propagační činnost\\
- Analýza sociálních sítí k propagaci České republiky\\
Hodnocení propagace prostřednictvím sociálních sítí\\
Možné návrhy na využití sociálních sítí do budoucna v souladu s jejich vývojem.\\
Práce bude psána česky a bude obsahovat cizojazyčné resumé.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem organizace CzechTourism využívá sociální sítě k propagaci České republiky a na základě zjištěných informací navrhnout případná využití do budoucna v souladu s jejich vývojem.\\
Struktura:\\
Základní vymezení pojmů týkajících se řešené problematiky\\
Propagační činnost\\
Organizace CzechTourism\\
- Charakteristika\\
- Propagační činnost\\
- Analýza sociálních sítí k propagaci České republiky\\
Hodnocení propagace prostřednictvím sociálních sítí\\
Možné návrhy na využití sociálních sítí do budoucna v souladu s jejich vývojem.\\
Práce bude psána česky a bude obsahovat cizojazyčné resumé.
Seznam doporučené literatury
Brown, D., Fiorella, S. Influence marketing: how to create, manage, and measure brand influencers in social media marketing.\\
Janouch, V. Internetový marketing. Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press. 2010.\\
Kotler, P., Armastrong, G. Principles of Marketing. Prentice Hall, 2010.\\
Lipschultz, HJ. Social Media Communication. Taylor & Francis Ltd, 2017.\\
Seznam doporučené literatury
Brown, D., Fiorella, S. Influence marketing: how to create, manage, and measure brand influencers in social media marketing.\\
Janouch, V. Internetový marketing. Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press. 2010.\\
Kotler, P., Armastrong, G. Principles of Marketing. Prentice Hall, 2010.\\
Lipschultz, HJ. Social Media Communication. Taylor & Francis Ltd, 2017.\\