Cílem této práce je zjistit nákupní zvyklosti a posoudit spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra, zhodnotit nedávné změny a navrhnout opatření. V teoretické části jsou podrobně popsány faktory ovlivňující nákupní chování, průběh kupního rozhodovacího procesu, pojem spokojenost zákazníka, definice maloobchodu a nákupních center. Praktická část se zabývá analýzou nákupních zvyklostí a spokojeností zákazníků nákupního centra. Údaje a data byla získána pomocí anonymního dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek byly zaznamenány v tabulkách a pro zlepšení přehlednosti zobrazeny také ve formě grafů. Za účelem ověření nákupních zvyklostí a spokojenosti zákazníků byly stanoveny a následně vyhodnoceny hypotézy. Na základě zjištěných dat byly formulovány návrhy pro zvýšení spokojenosti zákazníků nákupního centra.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma master is to analyse the purchasing habits and satisfaction of clients of a shopping centre, evaluate recent changes and propose possible measures to improve the current situation. The theoretical part of the thesis contains information that is necessary for understanding the issue. There are mentioned factors affecting shopping behaviour, purchasing decision-making process, customer satisfaction and the definition of retail and shopping centre. The practical part is focused on the analysis of purchasing habits and satisfaction of clients of shopping centre. An anonymous questionnaire survey was used to obtain the necessary information. Finally, the obtained data are evaluated and measures to increase customer satisfaction are proposed. For the purpose of verification of purchasing habits and satisfaction of clients of shopping centre, there are determined hypothesis, which are then evaluated through statistical tests.
Klíčová slova
nákupní zvyklosti, spokojenost zákazníků, nákupní centrum
Klíčová slova v angličtině
purchasing habits, satisfaction of clients, shopping centre
Rozsah průvodní práce
81 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je zjistit nákupní zvyklosti a posoudit spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra, zhodnotit nedávné změny a navrhnout opatření. V teoretické části jsou podrobně popsány faktory ovlivňující nákupní chování, průběh kupního rozhodovacího procesu, pojem spokojenost zákazníka, definice maloobchodu a nákupních center. Praktická část se zabývá analýzou nákupních zvyklostí a spokojeností zákazníků nákupního centra. Údaje a data byla získána pomocí anonymního dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek byly zaznamenány v tabulkách a pro zlepšení přehlednosti zobrazeny také ve formě grafů. Za účelem ověření nákupních zvyklostí a spokojenosti zákazníků byly stanoveny a následně vyhodnoceny hypotézy. Na základě zjištěných dat byly formulovány návrhy pro zvýšení spokojenosti zákazníků nákupního centra.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma master is to analyse the purchasing habits and satisfaction of clients of a shopping centre, evaluate recent changes and propose possible measures to improve the current situation. The theoretical part of the thesis contains information that is necessary for understanding the issue. There are mentioned factors affecting shopping behaviour, purchasing decision-making process, customer satisfaction and the definition of retail and shopping centre. The practical part is focused on the analysis of purchasing habits and satisfaction of clients of shopping centre. An anonymous questionnaire survey was used to obtain the necessary information. Finally, the obtained data are evaluated and measures to increase customer satisfaction are proposed. For the purpose of verification of purchasing habits and satisfaction of clients of shopping centre, there are determined hypothesis, which are then evaluated through statistical tests.
Klíčová slova
nákupní zvyklosti, spokojenost zákazníků, nákupní centrum
Klíčová slova v angličtině
purchasing habits, satisfaction of clients, shopping centre
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je zjistit nákupní zvyklosti a posoudit spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra, zhodnotit nedávné změny a navrhnout opatření.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr primárních dat
Analýza získaných dat
Návrh opatření
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce (hypotézy - pokud jsou s ohledem na zvolené téma potřebné).
2. Přehled řešené problematiky (literární rešerše).
3. Metodika.
4. Řešení a výsledky, případně diskuse.
5. Závěr.
X. Seznam použitých zdrojů
X. Seznam příloh (jsou-li v práci přílohy)
X. Přílohy
Zásady pro vypracování
Cíl práce:
Cílem práce je zjistit nákupní zvyklosti a posoudit spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra, zhodnotit nedávné změny a navrhnout opatření.
Metodický postup:
Studium odborné literatury
Sběr primárních dat
Analýza získaných dat
Návrh opatření
Rámcová osnova:
1. Úvod. Cíl práce (hypotézy - pokud jsou s ohledem na zvolené téma potřebné).
2. Přehled řešené problematiky (literární rešerše).
3. Metodika.
4. Řešení a výsledky, případně diskuse.
5. Závěr.
X. Seznam použitých zdrojů
X. Seznam příloh (jsou-li v práci přílohy)
X. Přílohy
Seznam doporučené literatury
Jesenský, D. (2018). Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: Grada.
Přikrylová, J. (2019). Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání. Grada Publishing.
Vysekalová, J., Tomek, I., Kotyzová, P., Jurášková, O., & Juříková, M. (2011).Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství černé skříňky. Praha: Grada Publishing.
Wells, V., & Foxall, G. (eds.) (2012). Handbook of Developments in Consumer Behaviour. Edward Elgar Pub.
Seznam doporučené literatury
Jesenský, D. (2018). Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: Grada.
Přikrylová, J. (2019). Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání. Grada Publishing.
Vysekalová, J., Tomek, I., Kotyzová, P., Jurášková, O., & Juříková, M. (2011).Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství černé skříňky. Praha: Grada Publishing.
Wells, V., & Foxall, G. (eds.) (2012). Handbook of Developments in Consumer Behaviour. Edward Elgar Pub.