-
Makro - časopis.
-
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 852/2004 ze dne 29. dubna 2004 o hygieně potravin.
-
Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.
-
Packaging - elektronický časopis.
-
Retail News - elektronický časopis.
-
www.ecr.cz.
-
www.incoma.cz.
-
www.mpo.cz.
-
www.socr.cz.
-
Zákon č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích.
-
Zákon č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb.
-
Zákon č. 395/2009 Sb., o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití.
-
Zákon č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání.
-
Zákon č. 477/2001 Sb., o obalech.
-
Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
-
Zboží a prodej (Z´P mag) - časopis.
-
Bárta, V., Pátík, L., Postler, M. Retail marketing. Praha: Management Press, 2009.
-
Burstiner, I. Základy maloobchodního podnikání.. Praha: Victoria Publishing, 1994.
-
Cimler, P. Provoz strategie obchodních firem. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1994.
-
Cimler, P. Retail management: Lokalizace a provoz maloobchodu. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1997.
-
Cimler, P., Zadražilová, D. Reatiling management. Praha: Management Press, 2007.
-
Dunne, P. M., Lasch, R. F. Retailing. South Western, USA, 2008.
-
Hammond, R. Chytře vedená prodejna. Praha: Grada Publishing, 2005.
-
Hes, A. a kol. Obchodní nauka. Praha: Česká zemědělská univerzita, 2014.
-
Hesková, M. & Pícha, K. Vybrané problémy obchodního provozu. České Budějovice: Jihočeská univerzita, Ekonomická fakulta., 2004.
-
Hesková, M. Category management. Praha: Profess Consulting, 2006.
-
Levy, M. & Weitz, B. A. Retailing management. McGrav-Hill/Irwin, 2011.
-
Mulačová, V., Mulač, P., Bednárřová, P., Kučera, L., Simotová, V. & Slabá, M. Obchodní podnikání ve 21. století.. Praha: Grada Publishing, 2013.
-
Pražská, L. et al. Obchodní podnikání: retail management.. Praha: Management Press., 2002.
-
Toman, M. 61 dobrých rad ?Jak zvládnout maloobchod?. Praha: Intuitivní marketing, s. r. o., 2009.
|