Dialogic (discussion, interview, brainstorming), Written action (comprehensive tests, clauses), Demonstration, Projection, Work activities (workshops)
|
-
Furger, F. Etika seberealizace, osobních vztahů a politiky. Praha. Academia., 2003. ISBN 80-200-1061-0.
-
Hejna, D.:. Etika výchovy.. Ústí nad Labem.Univerzita J.E. Purkyně., 2006. ISBN 80-7044-750-8.
-
Kratochvílová-Miedzogová, J.:. Etika pro střední školy. Praha. Kvarta., 1996. ISBN 80-85570-73-4.
-
Lencz, L. a kol.:. Etická výchova 1-3. Praha.Luxpress., 2000. ISBN 80-7130-091-8.
-
Muchová, L.:. Vyslovit nevyslovitelné: Didaktika uvádění do světa symbolů.. Brno.CDK., 2005. ISBN 80-7325-075-6.
-
Palouš, R., Svobodová, Z. Homo educandus: Filosofické základy teorie výchovy. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1901-9.
-
Payne, J.:. Hermeneutická etika. Praha, Triton, 1995.
-
STEEL, S., HOMENIUK, A. (eds.). Suffering and the Intelligence of Love in the Teaching Life: In Light and in Darkness. Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 978-3-030-05957-6.
-
Svobodová, Z. K etické výchově. Praha. ISBN 978-80-905117-0-5.
-
SVOBODOVÁ, Zuzana. Vývoj a stav vzdělávání v etice v České republice v komparaci se Spolkovou republikou Německo, Spojeným královstvím Velké Británie a Severního Irska ? možnosti rozvoje výchovy a vzdělávání v oblasti etiky, in: Milfait, R., Svobodová, Z. Vývoj a stav etického vzdělávání a teologickoetická reiterace lidských práv: Příspěvek k etickému a lidskoprávnímu vzdělávání a k interkulturnímu porozumění hodnotám. Praha: Národohospodářský ústav Josefa Hlávky, 2017. ISBN 978-80-88018-11-7.
-
Thompson, M. Přehled etiky. Praha.Portál., 2004. ISBN 80-7178-806-6.
-
VALENTA, Josef. Co je cílem hodiny osobnostní a sociální výchovy (OSV)?.
|