Monologic (reading, lecture, briefing), Dialogic (discussion, interview, brainstorming), Activating (simulations, games, drama)
|
-
FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi.. Praha: Portál, 1997.
-
HARTL, P. Kompendium pedagogické psychologie dospělých.. Praha: Karolinum, 1999.
-
HAYESOVÁ, N. Základy sociální psychologie.. Praha: Portál, 1998.
-
HELUS, Z. Sociální psychologie pro pedagogy.. Praha: Grada, 2015.
-
JEDLIČKA, R.; KOŤA, J.; SLAVÍK, J. Pedagogická psychologie pro učitele: psychologie ve výchově a vzdělávání.. Praha: Grada, 2018.
-
JIRÁNEK, V. Pedagogická psychologie I.. Pedagogická psychologie I., 1968.
-
MAREŠ, J. Pedagogická psychologie.. Praha: Portál, 2013.
-
PIAGET, J.; Inhelder, B. Psychologie dítěte.. Praha: Portál, 2010.
-
PLHÁKOVÁ, A. Dějiny psychologie.. Praha: Grada, 2008.
-
SMÉKAL, V. O lidské povaze: krátká zamyšlení nad psychickou a duchovní kulturou osobnosti.. Brno: Cesta., 2005.
-
STUCHLÍKOVÁ, I. Základy psychologie emocí.. Praha: Portál, 2007.
-
VYGOTSKIJ, L. S. Psychologie myšlení a řeči. 2. vyd.. Praha: Portál, 2017.
|