Dialogic (discussion, interview, brainstorming), Work activities (workshops), Graphic and art activities, Activating (simulations, games, drama)
- Field trip
- 35 hours per semester
- Semestral paper
- 5 hours per semester
- Class attendance
- 5 hours per semester
|
-
? Zákon 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů..
-
Herník: zážitkové hry. Bratislava, 2020.
-
Vyhláška 106/2001 Sb., o hygienických požadavcích na zotavovací akce pro děti..
-
Vyhláška 410/2005 Sb., hygienické požadavky na prostory pro výchovu a vzdělávání dětí..
-
ČINČERA, J. Práce s hrou. Pro profesionály. Praha, 2007. ISBN 978-80-247-1974-0.
-
DRAHANSKÁ, P. Učení prožitkem.. Praha, 2020.
-
Franc, D.; Martin, A.; Zounková, D. Učení zážitkem a hrou.. Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1701-9.
-
HANUŠ, R.; HAKOVÁ, J. Praktická učebnice zážitkové pedagogiky. Praha, 2023.
-
HANUŠ, R., CHYTILOVÁ, L. Zážitkově pedagogické učení. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2816-2.
-
HORNEK, S. Jak vytvořit úspěšnou reklamu. Myslete jinak než ostatní ? úspěšné letáky v praxi. [online]..
-
KAPLÁNEK, M. Animace. Praha, 2013. ISBN 978-80-262-0565-4.
-
KIRCHNER, J. Psychologie prožitku a dobrodružství. Brno, 2009. ISBN 978-80-251-2562-5.
-
PLAMÍNEK, J. Komunikace a prezentace. Praha, 2012. ISBN 978-80-247-4484-1.
-
PLAMÍNEK, J. Vedení porad. Praha, 2012. ISBN 978-80-247-4118-5.
-
Sýkora, J. Zážitkové kurzy jako nástroj pedagoga volného času.. Hradec Králové, 2006. ISBN 80-7041-380-8.
-
ŠŤÁVA, A. Marketing menších firem 1-3.[online].
-
Štěpánek, K., Pleskot, R. První pomoc zážitkem podle kurzu ZdrSEM. Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2564-9.
-
Vodáčková, D. (ed.). Krizová intervence. Praha, 2012. ISBN 978-80-262-0212-7.
|