Course: Marketing of health and social services

» List of faculties » FZS » UHP
Course title Marketing of health and social services
Course code UHP/LMZSS
Organizational form of instruction Seminar
Level of course Master
Year of study not specified
Semester Summer
Number of ECTS credits 4
Language of instruction Czech
Status of course Compulsory-optional
Form of instruction Face-to-face
Work placements This is not an internship
Recommended optional programme components None
Lecturer(s)
  • Prokešová Radka, Ing. Ph.D.
Course content
unspecified

Learning activities and teaching methods
unspecified
Learning outcomes
Prerequisites
unspecified

Assessment methods and criteria
unspecified
Recommended literature
  • Blažková, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane,; Juppa, Tomáš; Machek, Martin. Marketing management. Čtrnácté vydání. Praha : Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. První vydání. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
  • Machková, Hana. Mezinárodní marketing. 4. vydání. Praha : Grada Publishing, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9.
  • MCDONALD, M., WILSON, H. Marketingový plán. Příprava a úspěšná realizace. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0014-8.
  • Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.


Study plans that include the course
Faculty Study plan (Version) Category of Branch/Specialization Recommended year of study Recommended semester