-
ČAPEK R. Moderní didaktika. Praha, 2015. ISBN 978-80-247-9935-3.
-
KOHOUTEK, R. Základy pedagogické psychologie. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 1996. ISBN 80-85867-94-X.
-
KUSÁK, P., DAŘÍLEK, P. Pedagogická psychologie A. Olomouc: UP, 2001. ISBN 80-244-0293-9.
-
KUSÁK, P., DAŘÍLEK, P. Pedagogická psychologie B. Olomouc: UP, 2002. ISBN 80-244-0294-7.
-
MAREŚ, J. a kol. Kvalita života u dětí a dospívajících I. Brno: MSD, 2006.
-
MAREŚ, J. a kol. Kvalita života u dětí a dospívajících II. Brno: MSD, 2007.
-
MAREŚ, J. a kol. Kvalita života u dětí a dospívajících III. Brno: MSD, 2008.
-
Nelešovská, A. Pedagogická komunikace v teorii a praxi.. Praha, Grada, 2005. ISBN 80-247-0738-1.
-
PODLAHOVÁ, Libuše et al. Didaktika pro vysokoškolské učitele. Praha: Grada, 2012.
-
Průcha, J. Moderní pedagogika.. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-2621-228-7.
-
Průcha, J. Pedagogická encyklopedie. Praha, Portál, 2009. ISBN 978-80-736-7546-2.
-
Skalková, J. Obecná didaktika. Praha, Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1821-7.
-
Vágnerová, M.:. Vývojová psychologie. Praha, Portál, 2000.
-
VALIŠOVÁ, A.; KASÍKOVÁ, H. a kol. Pedagogika pro učitele.. Praha, Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3357-9.
|