Monologic (reading, lecture, briefing), Dialogic (discussion, interview, brainstorming), Activating (simulations, games, drama), Case studies
|
-
BAŠTECKÁ, B.; GOLDMAN, P. Základy klinické psychologie.. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-550-4.
-
Čapek, R. Moderní didaktika : lexikon výukových a hodnoticích metod. Praha, 2015. ISBN 978-80-247-3450.
-
EGER, L. Vzdělávání dospělých a ICT. Plzeň: NAVA, 2012.
-
MAREŚ, J. a kol. Kvalita života u dětí a dospívajících I. Brno: MSD, 2006.
-
MAREŚ, J. a kol. Kvalita života u dětí a dospívajících II. Brno: MSD, 2007.
-
MAREŚ, J. a kol. Kvalita života u dětí a dospívajících III. Brno: MSD, 2008.
-
Nelešovská, A. Pedagogická komunikace v teorii a praxi.. Praha, Grada, 2005. ISBN 80-247-0738-1.
-
Podlahová, Libuše. Didaktika pro vysokoškolské učitele : výukové cíle, organizační formy vysokoškolské výuky, didaktické metody a zásady, didaktická diagnostika, tvorba učebního textu, e-learning. Vydání 1. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4217-5.
-
Průcha, J. Moderní pedagogika. Praha, Portál, 2005. ISBN 978-80-736-7503-5.
-
PRŮCHA, J. Pedagogická encyklopedie.. Praha, 2009. ISBN 978-80-7367-546-2.
-
Průcha, Jan. Andragogický výzkum. Vydání 1. Praha : Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-5232-7.
-
RABUŠICOVÁ, M., RABUŠIC, L. Učíme se po celý život? O vzdělávání dospělých v České republice. Brno: Masarykova univerzita, 2008.
-
Skalková, J. Obecná didaktika. Praha, Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1821-7.
-
Smékal, V. Psychologie osobnosti. Brno, B & P. 2002.
-
Vágnerová, M. Vývojová psychologie. Praha : Portál, 2000. ISBN 80-7178-308-0.
-
VALIŠOVÁ, A.; KASÍKOVÁ, H. a kol. Pedagogika pro učitele.. Praha, Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3357-9.
|