Monologic (reading, lecture, briefing), Dialogic (discussion, interview, brainstorming), Activating (simulations, games, drama), E-learning, Work with multi-media resources (texts, internet, IT technologies)
|
-
Beneš, M. Andragogika. Praha, Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2580-2.
-
Čapek, R. Moderní didaktika : lexikon výukových a hodnoticích metod. Praha, 2015. ISBN 978-80-247-3450.
-
Kalhous, Z., Obst, O. Školní didaktika. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-253-X.
-
Kasíková, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha, Portál. ISBN 978-80-7367-712-.
-
Kuberová, H. Didaktika ošetřovatelství.. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-684-1.
-
Kyriacou, Ch. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-965-8.
-
MÁLKOVÁ, G. Zprostředkované učení.. Praha: Portál, 2010.
-
Petty, G. Moderní vyučování. Praha, 2013. ISBN 978-80-262-0367-4.
-
ROHLÍKOVÁ, L., VEJVODOVÁ, J. Vyučovací metody na vysoké škole : praktický průvodce výukou v prezenční i distanční formě studia. Praha : Grada, 2012.
-
Skalková, J. Obecná didaktika. Praha, Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1821-7.
-
Špirudová, L. Doprovázení v ošetřovatelství. I, Pomáhající profese, doprovázení a systém podpor pro pacienty .. Praha, 2015. ISBN 978-80-247-5710-0.
-
Špirudová, L. Doprovázení v ošetřovatelství. II, Doprovázení sester sestrami, mentorování, adaptační proces, supervize. Praha, 2015. ISBN 978-80-247-5711-7.
-
Závodná, Vlasta. Pedagogika v ošetrovatel'stve. Martin : Osveta, 2002. ISBN 80-8063-108-5.
-
Zormanová, L. Výukové metody v pedagogice. Praha, Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4100-.
|