|
Monologic (reading, lecture, briefing), Dialogic (discussion, interview, brainstorming), Work with text (with textbook, with book), Activating (simulations, games, drama)
|
-
Cakirpaloglu, S., Dobešová, S., & Cakirpaloglu, P. Sociální vliv a rizikové chování adolescentů. Praha: Grada..
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. (2019). Národní strategie primární prevence rizikového chování dětí a mládeže na období 2019-2027. https://msmt.gov.cz/uploads/narodni_strategie_primarni_prevence_2019_27.pdf.
-
Miovský, M., Gabrhelík, R., Charvát, M., Šťastná, L., Jurystová, L., & Pavlas Martanová, V. Kvalita a efektivita v prevenci rizikového chování dětí a dospívajících. Praha: Klinika adiktologie 1. LF UK a VFN v Praze v Nakladatelství Lidové noviny, 2015.
-
Miovský, M., Skácelová, L., Zapletalová, J., Novák, P., Barták, M., Bártík, P. et al. Prevence rizikového chování ve školství (2nd ed.). Praha: Klinika adiktologie 1. LF UK a VFN v Praze v Nakladatelství Lidové noviny, 2015.
-
Romer, D. (Ed.). (2003). Reducing Adolescent Risk: Toward an Integrated Approach. Sage.
-
Zakiye Ghelbash, G., Alavi, M., Norouzi, M., & Mahdavian Far, M. (2024). Prevention and management of risky behaviors in adolescents, focusing on suicide, substance use, and risky sexual behaviors through empowerment programs: A narrative review. Iranian Journal of Nursing and Midwifery Research, 29(5), 515-521. https://doi.org/10.4103/ijnmr.ijnmr_218_23.
|