Monologic (reading, lecture, briefing), Dialogic (discussion, interview, brainstorming), Work with text (with textbook, with book), Work with multi-media resources (texts, internet, IT technologies), Blended learning
- Preparation for classes
- 28 hours per semester
- Preparation for exam
- 28 hours per semester
- Semestral paper
- 28 hours per semester
- Class attendance
- 28 hours per semester
|
-
Bauman, Zygmunt. Individualizovaná společnost. Vyd. 1. Praha : Mladá fronta, 2004. ISBN 80-204-1195-X.
-
Blažek Iňová, Veronika. V úžasu před Boží krásou : vztah Božího zjevení a lidské zkušenosti krásy jako výzva pro náboženskou edukaci. 1. vydání. Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2021. ISBN 978-80-7325-538-1.
-
Mendl, Hans. Konstruktivistische Religionspädagogik : ein Arbeitsbuch. Münster : Lit, 2005. ISBN 3-8258-8530-5.
-
Muchová, Ludmila. Budete mými svědky : dialogické rozvíjení křesťanské identity ve světonázorově pluralitní společnosti - pedagogická výzva. Brno : Didot, 2011. ISBN 978-80-86953-82-3.
-
Muchová, Ludmila. Cíle a cesty k hlubšímu lidství : didaktika náboženství v České republice pro 21. století. České Budějovice : Petrinum s.r.o., 2016. ISBN 978-80-87900-05-5.
-
Muchová, Ludmila. Vyslovit nevyslovitelné : didaktika uvádění do světa symbolů. 1. vyd. Brno : CDK Centrum pro studium demokracie a kultury, 2005. ISBN 80-7325-075-6.
-
Porzelt, Burkard,; Schimmel, Alexander. Strukturbegriffe der Religionspädagogik. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt, 2015. ISBN 978-3-7815-2027-1.
-
Svobodová, Zuzana. Důstojně a radostně : příspěvek k lidskoprávnímu, občanskému a etickému vzdělávání. Středokluky : Zdeněk Susa, 2012. ISBN 978-80-86057-75-0.
-
Svobodová, Zuzana. Nelhostejnost : črty k (ne)náboženské výchově. Vyd. 1. Praha : Malvern, 2005. ISBN 80-86702-07-3.
|