-
Antonovsky, A. Health, Stress and Coping. London: Jossey Bass., 1981.
-
Antonovsky, A. Salutogenese. Zur Entmystifizierung der Gesundheit. Tübingen., 1997.
-
Blahutková, M., Koubová, J. Psychomotorika aneb prožitek z pohybu. Brno: CDVU MU., 1998.
-
DeVito, J.A. Základy mezilidské komunikace. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2018.
-
Döbler, E. Kleine Spiele (19. Auflage). Berlin: Sport ? und Gesundheit- Verlag., 1992.
-
Dvořáková, H. Pohybem a hrou rozvíjíme osobnost dítěte. Praha: Portál., 2002.
-
Hartl, P., Hartlová, H. Psychologický slovník. Praha: Portál., 2004.
-
Hodaň, B., Dohnal, T. Rekreologie. Olomouc: Hanex., 2005.
-
Hrčka, J. & Drdácká, B. Rekreačná tělesná výchova a šport. Bratislava: SPN., 1992.
-
Kalman, M., Hamřík, Z., Pavelka, J. Podpora pohybové aktivity pro odbornou veřejnost. Olomouc : ORE ? institut., 2009.
-
Kerzner, H. Project managment. A system approach to planning, scheduling and controlling. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc., 2006.
-
Kos, B., Adamíra, J. Malé hry. STN., 1954.
-
Křivohlavý, J. Psychologie nemoci. Praha: Grada., 2002.
-
Křivohlavý, J. Psychologie zdraví. Praha: Portál., 2009.
-
Kulhánková, E. Písničky a říkadla s tancem. Praha: Potál., 2008.
-
Kunová, V. Zdravá výživa. 2. přepracované vydání. Praha: Grada., 2011.
-
Lokšová. I., Lokša, J. Pozornost, motivace, relaxace a tvořivost dětí ve škole. Praha: Portál., 1999.
-
Machová, J., Kubátová, D. a kol. Výchova ke zdraví. Praha: Grada., 2009.
-
Marshall Editions Limited. Lidské tělo. Bratislava: Gemini., 1992.
-
Mazal, F. Pohybové hry a hraní. Olomouc: Hanex ., 2000.
-
Měkota, K., Novosad, J. Motorické schopnosti. Olomouc: UP., 2005.
-
Merkunová, A., Orel, M. Anatomie a fyziologie člověka pro humanitní obory. Praha: Grada., 2008.
-
Míček, L. Duševní hygiena. Praha, SPN., 1986.
-
Mužík, V., Krejčí, M. Tělesná výchova a zdraví. Olomouc: Hanex., 1997.
-
Nakonečný, M. Sociální psychologie organizace. Praha: Grada., 2005.
-
Novák, T., Caponni, V. Asertivně do života - 3., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada., 2012.
-
Parlow. G. Zart besaitet. Wien: Festland., 2006.
-
Pávková, J. a kol. Pedagogika volného času. Praha: Portál., 2002.
-
Pernicova?, H. a kol. Zdravotni? te?lesna? vy?chova. Praha: Fortuna., 1993.
-
Plamínek, J. Komunikace a prezentace. Umění mluvit, slyšet a rozumět. Praha: Grada Publishing., 2008.
-
Průcha, J., Walterová, E., Mareš, J. Pedagogický slovník. Praha: Portál., 2008.
-
Rašev, E. Škola zad. Praha: Direkt., 1992.
-
Rothlin, P., Werder, P.R. Die Boreout-Falle: Wie Unternehmen Langeweile und Leerlauf vermeiden. München: Redline., 2009.
-
Sartorius, N., Pavlovský. P. Mezinárodní klasifikace nemocí: 10. revize: duševní poruchy a poruchy chování. Psychiatrické centrum., 1992.
-
Schreiber, V. Lidský stres. Praha: Academia, 1992.
-
Stock, C. Syndrom vyhoření a jak jej zvládnout. Freiburg: Haufe-Lexware- GmbH & Co, KG., 2010.
-
Strunecká, A. Jak přežít dobu jedovou. ALMI, 2013.
-
Strunecká, A., Patočka, J. Doba jedová 2. Praha: Triton., 2012.
-
Strunecká, A., Patočka, J. Doba jedová. Praha: Triton., 2011.
-
Svozilová, A. Projektový management - Systémový přístup k řízení projektů - 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada., 2011.
-
Špaňhelová, I. Komunikace mezi rodičem a dítětem. Praha: Grada Publishing., 2009.
-
Štolbová, E. Život s nadváhou. Praha: Grada., 1999.
-
Važanský, M. & Smékal, V. Základy pedagogiky volného času. Brno: Paido., 1995.
-
Vilímová, V. Didaktika tělesné výchovy. Brno: Paido., 2002. ISBN 80-731-5033-6.
-
Wilson, P. Základní knihy relaxačních technik. Olomouc: Votobia., 1997.
|