-
Blažková, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane,; Juppa, Tomáš; Machek, Martin. Marketing management. Čtrnácté vydání. Praha : Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. První vydání. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
-
Machková, Hana. Mezinárodní marketing. 4. vydání. Praha : Grada Publishing, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9.
-
MCDONALD, M., WILSON, H. Marketingový plán. Příprava a úspěšná realizace. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0014-8.
-
Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
|