| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Kalová Jana, doc. RNDr. Ing. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Obsah je určen učivem konkrétní střední školy. Nejčastěji se ve výuce uplatňuje hodina kombinovaného typu, mající zhruba následující strukturu:  1.         Organizační část hodiny 2.         Oznámení cíle a programu hodiny 3.         Kontrola domácího úkolu 4.         Opakování učiva a prověrka vědomostí 5.         Výklad nového učiva 6.         Zápis stěžejních bodů výkladu 7.         Opakování a upevňování nového učiva 8.         Shrnutí učiva 9.         Domácí úkol, úkoly na další hodinu 10.   Závěr hodiny
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování, Praktická výuka
        
            
                    
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 49 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 26 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Cílem průběžné pedagogické praxe posluchačů učitelského studia je praktické seznámení se školním prostředím, jeho provozem a postupné utváření pedagogických dovedností.
                 
                Součástí pedagogické praxe jsou náslechy u zkušených pedagogů daného typu školy a posléze vlastní výstupy ve vyučovací hodině. Během pedagogické praxe uplatňují posluchači dosud získané teoretické znalosti z oblasti svého oboru, obecné a oborové didaktiky, praktik školních pokusů a dalších pedagogicko-psychologických disciplin.
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Pasivní zanalost AJ, základy programování, HW a počítačových sítí.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                    
                        nespecifikováno
                    
                
                 Cílem průběžné pedagogické praxe posluchačů učitelského studia je praktické seznámení se školním prostředím, jeho provozem a postupné utváření pedagogických dovedností. 
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
         
         
     |