| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Betáková Lucie, doc. PhDr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        1-2 výuka gramatiky 3-5 výuka čtení 6-7 výuka poslechu 8-9 výuka mluvení 10-12 výuka psaní 13-14 opravování chyb 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Řečové dovednosti / poslech, čtení, mluvení, psaní/. Zpětná vazba. Opravování chyb.
                 
                Znalost teorie vyučování gramatiky a 4 jazykových dovedností schopnost prakticky je učit. Schopnost opravovat chyby v mluveném i psaném projevu.
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Pedagogika, psychologie učení, obecná didaktika, znalost teorií učení cizího jazyka, dobrá jazyková úroveň.
                
                
                    
                    
                        
                         
                        KAJ/0D1
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Esej, Rozbor portfolia studenta
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Konzultace a zkoušení probíhají v anglickém jazyce. Aktivní práce v semináři Seminární práce zaměřená na výuku gramatiky (součást závěrečného portfolia) Příprava materiálu týkajícího se obsahu Didaktiky II pro závěrečné portfolio  
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Učebnice angličtiny používané na 2. stupni ZŠ. 
                
 
            
                
                - 
                    Betáková, Lucie; Homolová, Eva; Štulrajterová, Milena. Moderní didaktika anglického jazyka v otázkách a odpovědích. 
                
 
            
                
                - 
                    Carter, Ronald,; Nunan, David. The Cambridge guide to teaching English to speakers of other languages. 4th ed. Cambridge : Cambridge University Press, 2004. ISBN 0-521-80516-3.
                
 
            
                
                - 
                    Harmer, J. The practice of English Language Teaching. 
                
 
            
                
                - 
                    Nunan, D. English Language Teaching Methodology. 
                
 
            
                
                - 
                    Scrivener, Jim. Learning teaching : a guidebook for English language teachers. 2nd ed. Oxford : Macmillan, 2005. ISBN 1-4050-1399-0.
                
 
            
                
                - 
                    Ur, Penny. A course in language teaching : practice and theory. 1st ed. Cambridge : Cambridge University Press, 1996. ISBN 0-521-44994-4.
                
 
            
                
                - 
                    Ur, Penny. Teaching Listening Comprehension. 
                
 
            
         
         
         
     |