| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Klementová Kateřina, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Janktová Renata, Mgr. M.A., Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Faktorová Barbora, MSc.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Témata lekcí zahrnují: 1. Framework Educational Programme for Basic Education - vocabulary and phrases 2. The Czech Education System, Characteristics of Basic Education 3. Basic Education - Current Debates 4. Teacher Training & Teaching Practice 5. Educational areas, CLIL 6. Subject Cross-Overs 7. Classroom & Pupils 8. Home-School Relationship 9. Organising a Class Event 10.-11. Formal writing 12. Presentation skills 13. Closing discussion 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace, Práce s multimediálními zdroji (texty, internet, IT technologie)
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Studující si systematizují a prohloubí dosud nabyté znalosti angličtiny s důrazem na další rozvoj komunikačních dovedností. Témata lekcí se budu týkat různých aspektů práce učitele a činností školského zařízení. Cíle předmětu zahrnují mimo jiné zlepšování schopnosti prezentovat odborné téma v rámci studovaných předmětů v angličtině a komunikace se zahraničními kolegy a vzdělávacími institucemi.
                 
                Student bude schopný vést písemnou i ústní komunikaci o probraných odborných a všeobecných tématech.
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Znalost angličtiny na úrovni B1.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Analýza výkonů studenta, Test
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Aktivní účast na výuce, prezentace na vybrané odborné téma dle aprobace studenta/studentky o délce 8 - 10 minut (volbu tématu je nutno předem konzultovat s garantem nebo vyučujícím předmětu). Úspěšné absolvování závěrečného písemného testu.
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    BANKS, Tim. Writing for impact. Cambridge, 2012. ISBN 9781107603516.
                
 
            
                
                - 
                    BETÁKOVÁ, Lucie. Angličtina učitele angličtiny. Plzeň, 2010. ISBN 80-7238-550-X.
                
 
            
                
                - 
                    NPI. Metodický portál RVP. 
                
 
            
                
                - 
                    POWELL, Mark. Dynamic presentations. Cambridge, 2010. ISBN 9780521150040.
                
 
            
                
                - 
                    VÚP. Framework Educational Programme for Basic Education. 
                
 
            
                
                - 
                    Willingham, D.T. Proč žáci nemají rádi školu?. 2022.
                
 
            
         
         
         
     |