| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Dvořáková Kateřina, Mgr. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Faktorová Barbora, MSc.
                
 
            
                - 
                    Hessová Lenka, PhDr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Týden 1-2: seznamovací aktivity, výběr témat k diskusím a prezentacím Týden 3-5: dramatické aktivity (hra v rolích, scénky, dramatické hry) Týden 6-10: prezentace studentů (zahrnující práci s různými zdroji, např. videa, texty, power-pointové prezentace, pracovní listy, atd.) Týden 11-12: přínosy tvůrčího psaní ve výuce cizího jazyka, techniky tvůrčího psaní, psaní básní (např. akrostich, haiku, limerik) Týden 13: shrnutí a závěrečné hodnocení kurzu    
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Práce s multimediálními zdroji (texty, internet, IT technologie)
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Kurz bude zaměřen na rozvoj produktivních řečových dovedností v angličtině, tedy mluvení a psaní. V oblasti mluvení budou posluchači zapojeni do různých typů komunikačních aktivit orientovaných jak na rozvoj plynulosti, tak přesnosti vyjadřování. Ve větší míře budou využívány diskuse, ústní prezentace a také některé techniky dramatické výchovy, jako např. hra v rolích nebo dramatické hry, které se dlouhodobě úspěšně využívají ve výuce cizích jazyků. V oblasti psaní si posluchači prakticky vyzkouší několik technik tvůrčího psaní. Konkrétní tematické okruhy budou stanoveny podle zájmu, potřeb a úrovně účastníků. Témata budou také reflektovat očekávané multikulturní složení skupiny.
                 
                Posluchači budou rozvíjet jejich produktivní řečové dovednosti v anglickém jazyce směrem k úrovním B2/C1.  
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Minimální očekávaná vstupní úroveň anglického jazyka pro úspěšné absolvování kurzu je B1 podle SERR.   
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Rozbor jazykového projevu studenta, Průběžné hodnocení
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Aktivní účast na semináři Ústní prezentace (individuální, skupinová) Vypracování aktivit tvůrčího psaní   
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
         
         
     |