Vyučující
|
-
Machula Tomáš, prof. Ph.D., Th.D.
-
Heider Daniel, doc. Ph.D.
-
Sirovátka Jakub, doc. Dr. phil.
-
Novotný Daniel D., Ph.D.
-
Novák Lukáš, Mgr. Ph.D.
-
Šimek Vojtěch, PhDr. Th.D.
|
Obsah předmětu
|
Forma a obsah konzultací je na konkrétních vyučujících. Během akreditací studijních programů jsme smysl tutorských seminářů viděli v užší spolupráci mezi vyučujícími a studenty. Doporučuje se pravidelně konzultovat, doporučovat další literaturu, která by vhodně doplňovala jejich stav studia, debatovat nad nejasnostmi, překryvy, významem toho, co se učí apod.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Individuální konzultace s vyučujícím
|
Výstupy z učení
|
Hlavní myšlenka tutorského semináře je udělat malé skupiny studentů okolo jednotlivých členů katedry/vyučujících, kteří by těmto studentům poskytovali možnost intenzivnější konzultace směřující k osobnějšímu vedení průběhem studia (doporučení literatury, konzultace věcí, které souvisí s více předměty - aby do sebe věci lépe zapadaly a studenti je lépe chápali apod.). Jinak řečeno, student má někoho, na koho se může obracet a konzultovat s ním svůj průběh studia. Inspirací je zde tradiční oxfordský systém navázání studenta více na jakéhosi svého poradce, garanta.
Student prohloubil: - komunikaci s vyučujícím - systematické vyhledávání informačních zdrojů - řešení problémů spojených se studiem bakalářského programu
|
Předpoklady
|
Student absolvoval Tutorský seminář 1.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Průběžné hodnocení
Student je aktivní a v pravidelném kontaktu s vyučujícím.
|
Doporučená literatura
|
|