| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Machula Tomáš, prof. Ph.D., Th.D.
                
 
            
                - 
                    Heider Daniel, doc. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Sirovátka Jakub, doc. Dr. phil.
                
 
            
                - 
                    Novotný Daniel D., Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Novák Lukáš, Mgr. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Šimek Vojtěch, PhDr. Th.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Forma a obsah konzultací je na konkrétních vyučujících. Během akreditací studijních programů jsme smysl tutorských seminářů viděli v užší spolupráci mezi vyučujícími a studenty. Doporučuje se pravidelně konzultovat, doporučovat další literaturu, která by vhodně doplňovala jejich stav studia, debatovat nad nejasnostmi, překryvy, významem toho, co se učí apod. 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        Individuální konzultace s vyučujícím
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Hlavní myšlenka tutorského semináře je udělat malé skupiny studentů okolo jednotlivých členů katedry/vyučujících, kteří by těmto studentům poskytovali možnost intenzivnější konzultace směřující k osobnějšímu vedení průběhem studia (doporučení literatury, konzultace věcí, které souvisí s více předměty - aby do sebe věci lépe zapadaly a studenti je lépe chápali apod.). Jinak řečeno, student má někoho, na koho se může obracet a konzultovat s ním svůj průběh studia. Inspirací je zde tradiční oxfordský systém navázání studenta více na jakéhosi svého poradce, garanta. 
                 
                Student prohloubil: - komunikaci s vyučujícím - systematické vyhledávání informačních zdrojů - řešení problémů spojených se studiem bakalářského programu
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Student absolvoval Tutorský seminář 1, 2 a 3.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Analýza výkonů studenta, Průběžné hodnocení
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Student je aktivní a v pravidelném kontaktu s vyučujícím.
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
         
         
     |